Friday, April 3, 2009

ROTI REBUTAN

Ari ni ari Jumaat..
Slalu nyer ari Jumaat aku mmg menyemak la kat pasar jumaat seberang ofis aku ni ha..hmm..mcm2 ada!!!kalau x percaya..meh le dtg..aku leh jadi korang nyer pemandu pelancong!!kahhhhhhhh...

tengah aku jalan kaki..tetiba kak wilda@bibu sms "nak beli roti sedap"
hmm..aku dah pelik..ade ke jual roti sedap kat sini??xpe..aku pun terus la berjalan..
tetiba..mate aku terpandang kat satu gerai ni..Astaga..punye la ramai makhluk2 sedang berkerumun kat kedai tu..apsal eh??

hmm..baru aku tau ape yg kak wilda sms tadi..
ni rupanyer roti sedap yg di gilai semua tu!!!!x leh jadi..aku kena try!!
"bang..ni roti ape bang?brape 1?"
"1 rm3.50, 3 rm10 dik"roti kaya ngan bijan"
"ok la..bak 1 bang..try dulu!"



tada..ni la rupa nyer roti sedap tu!!!mmg betul2 sedap yer kawan2 ku!!!lembut je roti nyer..pastu punye la byk dia letak butter dlm tu..korang nampak kan???huhu..aku mkn 2 potong tu dah kenyang weh!!!balance leh wat mkn malam..daaa..

12 comments:

saveme_zero said...

ewahhh ko,makin gebus la makan roti tu..wakakakaka

Bibu said...

HEHEHE...CAM NAK JILAT SKRIN..AMIK YG WHOLEMEAL PON SODAP WEH!GEBU!!

Tinie said...

wei..rindunya aku kat pasar jumaat tu..mmg kat sana kalau hari jumaat SORGA..round 1 jam aku tak perasan.hehe

ai said...

woiiiiiiiii...sedapnye!! aku tengok pon dah tau sedappppp..AKU NAKKKKKKKKKKKKKKKK

MUMMY ILA said...

aku mau..aku mau..aku mau itu rotiiiiiiiiiiii!!!

ppb_ppkp said...

apsal xbeli 3 je..baru rm10hengget...ehheheh

fazilzura said...

oit junior..ko ni bior tull..makin tembam la jwp nye..
ko pos skit kat aku beb.. x pun time ko wat bday Dina ke .. beli arr banyak2.. aku sukeeee

el said...

ermm cam roti kat tpt aku jek..sllu mlm2 satu mamak ngan moto akan mai ke kpg aku tu..dia akan munyik locing tanda dia dah dtg..so aku sllu beli roti manis (cmpur butter+kaya) tp bentuk empat segi besorr..satu lagi roti bengali isi cam tu gak...

♥ Eda ♥ said...

macam2 ade eh pasar jemmat tu..semua cam best2..tshirt aritu takdak lag ke??aku kempunan werh..sampai skang duk terbayang2 nieh....

elly @ suely said...

sodap... sodap... bak sket hehehehe....

*HeRdA* said...

sedapnyee syaaaa..aku ingat kocik je..bosar gak tu..ishh modal butter kaya roti aje tu..perhhh mmg best lee..

SiTi said...

mcm sedap je roti ni...