Friday, April 17, 2009

NASI LOMAK MANTOPPP




Salam.. ni la gara2 tgk entry cikpah la..
ni kali ke 2 aku beli nasi lemak kukus ni..fuhhh..x abis aku mkn weh!!!!
nasi nyer amat byk...pastu pedalnyer pun sgt byk!!!rm3 sahaja...buleh mkn 2x yer..sarapan + lunch..jimat duit kan???hehehe..TQ LA CIKPAH...sbb wat entry nasi lemak itu...huhuhuh...sgt2 kenyang.. dan sgt2 sodapppp....jemput makan?!?!??!

11 comments:

♥ Eda ♥ said...

amboi ....mengumpul lemak dgn pesat skali nampak!udah udah la tu werh...renti2 kan lah mkn nasik lemak mantoppp tu..kang badan ko pun jadi mantop!!![sebenarnya aku jeles ..eh tapi 'nasik lemak' aku lag mantop..kenyang lakik aku..]wakakakakaka...

*MaMa HeRdA* said...

sya..ko saje je erk..mentang aku jauh..favret aku le..paru ke bedal tu..lantak le..aku bygkn paru aje..huwaaaaaa...

el said...

makan nak makan...biar gemok tpi tetap mantap ok pe..wakakakakaka

nasz said...

camane rasa paru eh? aku tak penah mkn paru...

Bibu said...

cedapnye!!tgk ponta..kat opis aku tak sedap la sya!kalo mkn sure aku tercirit!

Cik Pah said...

weh.. aku kah penyebabnyer.. huhuhu.. okay..nnt aku upload lagi gambar makanan bebanyak.. yer.. tgk ko nyer nafsu tu leh tahan ker tak.. lalalala

FaizAmYAirieL said...

weh..nasik lemak feberet aku..huhuhh...aku nak diettt...tp x boleh..camne nih?? nasik lemak la makanan paling faberet aku..huhuh

elly @ suely said...

uihhh bes0rnye nasik lemak... leh makan anak banak nie hehehe

MUMMY ILA said...

ko beli kat ne tu wei... aku nakkkk

miss♥wahida said...

uih kak..nmpk sedap nasik tu..awat jauh sgt dia jual erk..x ada delivery ke hehehhehehehhehehe

oYa said...

huhu!! ni yg leleh air liur aku ni....