Monday, April 20, 2009

TERBAKAR!!!

Salam..
TERBAKAR!!!!!!
Aku sgt2 TERBAKAR 2 hari lepas...
Ni aku nak cite kan skit la..ape yg menyebabkan aku TERBAKAR!!

pada yg follow blog aku..mesti tau entry pasal gadget baru aku kan???

ha..ni la mangkuk tu..Express music5800

beli : 31st March 2009
tempoh penggunaan : 1minggu lebih..pastu rosak...huh
dapat balik : 1 minggu kemudian..
tempoh penggunaan selepas dpt balik : 1 hari..goshhh..
rosak serta merta : 18hb April 2009
akhirnyer : TUKAR HP BARU LA!!!!TENSION!!

nokia E66

ini la yg wat aku ter bakar beberapa minggu ni..hmm..tapi xpela..dah nak rosak..nak wat mcmaner...xde REZEKI aku nak pakai hp SENTUH2 tu..huhuh..AKU PASRAH..nak marah cina tu pun x guna..dia pun x tau hp tu rosak..tapi yg aku x puas atinye..napela hp baru leh rosak ??x smp 1 bulan pun..hmm..ade hal stok lame??atau pun hp tu dah mmg rosak..dia repair..pastu jual balik???hmm..malas nak fikir..APE YG PENTING!!!skrg aku dah ade hp baru!!!!yeee haaaa....laki aku dah gi gegar kedai tu...mintak yg baru..tapi laki aku suggest amek hp lain la..takut krg PISANG BERBUAH 2X..so,aku amek hp lain la...puas ati aku!!!!hmm...

10 comments:

fazilzura said...

semek sya.. tu ler, kan mak dh ckp.. x nak dgrr..
x ramai pakai touch screen tuk hp .. mmg cepat rosak beb.. wah kooo .. E66 nampakkk.. leh kite jd kembo leps ni.. idaman aku gak tu ..kalau x dpt yg tu.. E65 pun lebih cunggg

saveme_zero said...

ala sya..merasa gak hp baru. aku ni..hp cikai je..kahhhhhhhhhh

Cik Pah said...

uishh. kuatnyer cik zul tul.. sampai leh gegar kedai.. cam incredible hulk ...huhuhu

nasz said...

henpon baru lagi...

tak pe la sya, tak de rezeki nak pakai henpon sentuh2 la tu. ekekeke

Mizz_Ila said...

aloh..sianko.. takpe cuba yg lain..

*MaMa HeRdA* said...

hello..hello.."no yg anda dail handphone dia rosak"..hehe..sabor sya..takpe dh dpt handphone baru tu..hehe..

♥ Eda ♥ said...

tak kisah la henpon tak yah touch2 pun..yg penting leh kol out..leh kol in..leh sms..abih citer..ehehehe

el said...

wahhhhhh x smpi sebulan 2x tukar enpon..cayalahhh...

segan lah nak kwn ngan org kaya enpon nie..kahhhhhhhhhh

anne said...

kak sya... anne rase kn... maybe daku pun ptt tkr hp ni... kang dh xbole nk tounch mcm mane plak kn... sedey tol dh ajak addy g tkr... die ckp nape tibe2?... die ckp ader jatuh ke... anne bkn ape... kang dh kondem xgune nk jual... kang org hp tuh pndi ckp la dh xbole nk repair... tp still nk amik gak tuh... kang dorg amik murah... tgk2 bole pki lg then jual hrg tgi... haru kn klu jd mcm tu...

FaizAmY said...

beshnye dapat hp baru lagikk..xpela mungkin ko xdek jodoh dan aura dgn hp yg lagi 1 tu kot..eehhee..terime je la seadenye erk syapa..smg hp baru ko tidak membakarkan diri ko lagi..ehehe