Tuesday, April 14, 2009

blogger award from teha!!


tq teha sayangggg....
kerana sudi memberi award yg sgt bermakna ini...
hmm..skrg mari kite jalankan kerja2!!

Terma & Syarata Utk Penerima Award Ini:

  • Letakkan award ini d blog anda.
  • Anugerahkan award ini kepada 10 blog(x lalu la 10...5 dah la) yg anda anggap plg berinspirasi dan sgt mesra.
  • Pastikan anda menyatakan penghargaan ini melalui backlink dengan blog yg anda anggap plg memberi inspirasi dan mesra dari blog anda.
  • Informasikan penerima award mengenai award yg mereka terima dengan menyatakan komen d blog mereka.
  • Berbagi cinta n syg untuk penghargaan ini kpd pemberi anugerah ini.
ORAIT...AKU NAK BAGI AWARD NI KATTTTTTT..........

1) KAK AIZAH
Aku suke masuk menyemak dlm blog minah ni sbb dia mmg dah sewel..gile2..mmg sekepala ngan aku gak!!!lagi pun aku suke tgk anak2 dara dia bersepah2 bernyempit kat mama papa dia..suke sgttttttt..tapi yg paling penting..aku suke sbb kakak aku ni sgt sporting!!! i lap u kak jijah!!!muahhhhhh

KAK FIZA NOVELIS

Yg ni pulak..blog kakak novelis..salah satu blog aku suke masuk gak...dia bukan je pandai tulis novel..memasak pun power gak..huhuh..salah satu mentor aku gak la..

3) KAK INA KL
ni pun aku suke gak masuk..jengok2..comment2..heheh..sbb nyer..dia suke masakkkkkkkkk...aku pun sebenar nyer suke gak masak2 ni..hobi di kala bosan2..kahhh..lagi pun kak ina kl ni sgt la sempoi orgnyer..walaupun aku x penah lagi jpe dia depan2..insyallah..satu mase kite jpe yg kak ina kl!!

4) MAMA EDA
org melbern ni...jauh tul dia..hehehe..one of my huha2 fwen gak!!windu kamo semua di sana..hehehe...blog dia ni ade seorang anak dara yg sgt chumel!!!dora the explorer!!hahahha..AINA DALILY LA...suke tgk anak nyer..mama nyer skit2 jela..kahhhh..ni geng2 m.com la...

5)ILA DSLR
ni adalah besan kepada yg di atas ni..kahhh...ila..aku suke gak masuk blog dia..sbb dia mempunyai anak bujang yg chumel..gelarannyer OPPET...kahh...anak ko sgt chumel ila..tapi mak pak oppet ni..x la chumel sgt...manis2 tu ade la..ngeh..ngeh..dia ni gak kawan seSOSIALLL aku!!!koke!koke!koke! je keje nyer!!!kahhh

ORAIT..TU AJE WAT MASE NI...AKU X LALU NAK WAT SMP 10 LIST!!LEMAU WEH!!!MOOD UPLOAD X BAPE NAK ADE..OK..SEKIAN...




3 comments:

♥ Eda ♥ said...

eh eh name aku ade aaaaaa...best nyerw...!!!makasih yaaa...walaupun ko tak suke tgk wajah aku yg chumel ni..kahh!!!~muaaaaaxxxxxxxxxxx laju laju!~

FaizAmYAirieL said...

name aku x tersenarai...hwaa....sebenanye aku tgh tensen menunggu maid di ofis aku ni..jam dah menunjukkan pkl 8.30pm..huhuhuh

ai said...

I Lap U 2 syapak!!!!! muahhhhhh!!!