Thursday, April 30, 2009

MY UGLY PURSE!!

tag dari kak ai..sowie la kak ai..lambat aku wat tag ni...mcm x bape nak ade mood meng upload la...hmmmm


ni la purse rm10 aku..beli kat pasar jumaat..


lesen kete dan lesen moto..masih L occay..kahhh





ic,kad bank,juscocard,insuran card,ikea card,klinik idzham card



rm5 je tinggal sehingga30hb april 2009..sob..sob

8 comments:

kirana@eja@ummikmal&irfan said...

alahhhhhhhhh hari ni pun dah 30hb kan besan??
5 hgget tu pun dah lepas ko lunch kang kan...?
lain la 5 hgget tuh ade lg 14 hari lagi nak sampai 30h...huhhhh

Tinie said...

5rgt??
aku tau ni mesti kelentong,,
wei org sumer dh gaji wei..ntah2 ada 500 tpi ko sorokkan sbb xnk belanja orang kan? kan?kan?

elly @ suely said...

arini sonok la syapa tu... dari rm 5.00 mgkin dah jadi rm5000.00 kan hehehe

ppb_ppkp said...

sya...ko padam skit no kat kredit kad ko tu..bahye la....huhuuhhu

FaizAmYAirieL said...

yelah tu rm5..eeehehe...

aTan and JuLies @ aYu said...

RM5 pun jadi laa.. aku nak juga.. hehehe.. tgh mata duitan nieeee.

~~ciklinn~~ said...

hahahahahhahaha meh aku tambah lagi rm5..

ai said...

wow!!! purse munge2..wow!! tinggal $4 !! kwang kwang kwang..tapi skang dah berkepuk balik kan syapak kannn???