Sunday, December 14, 2008

SUATU PETANG , HARI AHAD


Salam...
Hari ni hari ahad..kami x keluar mane2 sbb hubby keje pagi...so,dari pagi dok umah je..sampai la ke petang..pale otak dah blank..serabut dok umah ni..so,aku pun cadang nak bwk dina gi main buai..dekat2 kawasan rumah je...cari je la...sambil2 tu..sms la asben...patut nye dia dah balik time ni..tapi x balik2...huh..bz la tu..its ok...

Elok je tgh turun ke kereta..hubby aku pun sampai...hmm..langkah kanan la..aku bgtau la nak bwk dina main buai jap..amek angin petang..tapi sblm tu..dina ckp nak naik moto..so,ayah dina bwk la dina naik moto round2 kat situ jap...sementara aku start engine..hehehe..

Aku masih x pasti nak bwk dina main buai kat mane ni???nak cari taman permainan yg x ramai org dan buaian nye masih elok rupanya..hahha..maklum la..skrg ni kan byk vandelisme..hahha..pusing punye pusing..aku ternampak satu playground kat kawasan perumahan wangsa melawati...bedesuppp aku pegi...hmm..aman..x ramai org..buai pun masih elok..mcm biase la..aku baru nak parking..dina dah melalak2 jerit "nak buai.nak buai..nak buai.."dina mmg suke sgt naik buai..dari dulu lagi...so, ikut kan aje la kan..sonok dia petang tu..tapi dia x puas..kejap sgt..bukan ape..aku tgk cuaca mcm x mengizinkan..dah nak gelap..adeh..bukan rezeki dina main buai lame2 ari ni la sayang..xpe..lain kali mak bwk lagi yer...dont worry..hehehe..
1st reaction bile dapat buai!!


bile di suruh senyum..gini la pe el nyer!!



3 comments:

ZiE said...

Dina.. kamo sekrg semakin comel. dah pandai bergaya dpn camera. leh jadi model ni.. cuteeeeeeeeee sgt

Mummy ILa said...

comey dina...semakin ayu.fotogenik dak kecik ni. leh la dah beso naanti jd bestfren izz & aina. :)

ai said...

cute la wei anak banak ni! cantek lak tu gambar. ni yg aku jeles nih!