Friday, December 12, 2008

MINGGU TEKANAN - PART 2

Salam..
hi korang...aku masih di rumah...sepatut nyer hari ni hari keje..Jumaat..tapi sejak dari mlm tadi..aku x dapat lelap2 kan mata di sebabkan tekak aku yg semakin menjadi2 ni..adehhhhhh
Mlm tadi la aku rase yg betul2 menduka aku...tiap2 jam aku terjaga..susah sgt nak tido..sakittt sgt bahagian tekak ni..kalau telan air liur je..aku mesti terjaga..korang bayangkan la..Tgk2 jam..lambat lak mase berjalan...aku cuba bukak mulut..boleh bukak sikit je..

Seksa nyer...Mcm ade sebiji bola kecik kat tekak aku ni...dlm kul 4pagi..aku lelap balik..pastu nak cuba tido..susah sgtt...dlm kul 645pagi tu hubby aku dah siap2 nak gi keje..dia tanye..pegi keje ke...aku nak jawab soklan dia tu pun susah sgt..sbb nak bukak mulut pun sakit..huhuh..aku hanye "haa..haaa...huuuu" je...ape kan daya...sakittttttttttttttt

Skrg dah kul 9pagi..aku masih kat rumah..dgn anak aku..sbb kan aku x keje..aku x hantar la dia kat umah mil..dina pun x byk masalah..so,senang menjaganyer..dina jaga mak ye sayang...hehehe..Aku tgh fikir nak isi pewot ni..ape kami anak banak ni nak mkn..dah la aku mcm ni...huhuhuh...cuaca kat luar pun gelap je...mcm nak ujan...adoii...

Aku rase mcm nak gi klinik lain je sat gi..nak gi ENT ke..sbb dia mmg pakar bab2 tekak,telinga ngan idung ni...aku dah x tahan ni korang...kalau lame2 mcm ni..aku leh kurus kan..sbb x leh makan..huhuhuhuh...korang,doakan aku cepat2 baik yer...Aminn

5 comments:

ieda said...

cepat2 g klinik..semoga kak sya cepat sembuh...skt tekak ni mmg perit kan..bengkak x tekak tu mesti merah..

Tinie said...

apa kata ko minum air lemon campur madu?mgkin bolh mburagkan keperitan tekak ko tu..

Bibu said...

sabo ye muga cepat sembuh..ade hikmahnye tuh heheheh

~~ciklinn~~ said...

semoga kau cepat sembuh yerk....

ko mknlah strepsil byk2..insyaallah ok nanti ...

saveme_zero said...

sian ko sya. tekak ko luka ker or kena ulser. aku paham kesakitan yg melanda tu. moga ko cepat sembuh yer.