Wednesday, December 17, 2008

SI DIA MAIN PEWARNA

Salam...
anak aku main pewarna...
smalam balik keje singgah nsk..nak beli buah..skali nampak pewarna hijau..ade la eksperimen aku dgn pewarna tu.korang x yah tanyer la..skali sampai counter nak bayo..aku tgk abis baju anak aku ni penuh warna ijau!!tapak tgan dia ,mulut abis!!!hijau!!!!!

setiba nye di rumah(muka x bersalah)


x sangka aku anak aku mase tu dah jadi hulk!!!hulk versi budak..comey je..hehehehehhe
korang tgk la..marah pun x guna..aku yg cuai..letak pewarna tu dlm troli skali ngan dia..layanzzz

bile di suruh tadah tangan nya...


baru sedar tangan nye bertukar warna hijau!!!


dah perasan tangan ,baju,seluar,mulut bertukar warna hijau!!huh..

tekejut la tu konon sambil berkata "mak..eee..taikk..kotor"

12 comments:

~~ciklinn~~ said...

hehehheheh mesti cikkak kat roli tu pun sengih nengok anak kau kan...

mmg betulll dina hulk yg comelll..

ZiE said...

alahaiii Hulk yg sgt comel penah aku tengok. hihihi nak marah pun tak jadi marah kan sya bila tengok senyuman anak mcm dina tu. sejukkk hati kita

Tinie said...

semakin comel ank ko erk..dh mcm muka syapa junior..anak mak..

hehe lain kali jgn cuai yer

elly said...

gud dirl kahhhh... besa la dak2 nie, asal ade mende leh bwk main je dia try la kahhh...

Bibu said...

eiii same le cam maknye...suke memasak ni gaya nye hehe

ai said...

oiii..lawak la kau dina! kahhhhhhh
dah panjang dah rambut dia kan? rambut ely bilalah nk panjang camtu? kembangggggggg je! huhuhu

noreen-bulan said...

comey je dina....
lain kali amik warna lak ek...

eLYies said...

dina yg melepak jd hijo..wakakakakakkaa

nasz said...

ya Allah, dina, comel nye muka kamuuu... hahaha, jd hulk pon cute!!

ayien78 said...

nasib dia tk cat dinding umah ko...kalau tak...hahahahahar...haruuuuu

oYa said...

cutenyer dia...

mummy airell said...

hahahhaha.lawak tol dina.comel lak tu.hehehhe