Sunday, December 7, 2008

NEW JUSCO OPENING @ AU2,KERAMAT



Salam...

Bertemu lagi kite di entry baru...ni entry for yesterday...Seperti yg aku tau...Ari ni pembukaan Jaya Jusco baru kat au2 keramat..dekat betul dgn umah mak aku..5 minit dah sampai jusco tu..So,kami pun beramai2 la gi jalan2 kat jusco tu..aku sempat la sambar 4 helai baju tido dina..murah2 weh!!!maklum la opening..hehehe

masih aksi "LENTOK" nye..why eh??

i shy la mak!!dont la!!

beso kan badut di buat dari belon ni.


Tengah2 seronok aku jalan2..tgh snap pic...tetiba aku dgr bunyi.."GEDEBUKKK"uikk..aku ingat barang yg jatuh...aku pusing2 sebelah aku.rupenyer ade sorang makcik ni..jatuh pengsan...Ya Allah..tekejut aku..kaku aku sekejap..aku yg panic..rupenyer..yg gedebukk tu kepala makcik tu terhentak kat simen lantai!!!!aduiiiiiiii..sakit tu..makcik tu terus pengsan x sedar diri..tangan dia mengerekot(mcm kejang..or org kena strok)..Aku cuba dtg dekat..nak tolong..tapi guard mintak beri laluan..jgn berkerumun..lagi sesak la nafas dia..so, aku dok dari jauh..snap la gambo..cian sgt ngan makcik tu..maybe dia letih..maybe dia sawan, or maybe gak dia ade ape2 penyakit yg aku sendiri x tau...huhuh..

Ape2 pun..aku doakan agar makcik tu selamat..arap2 xde ape2 la..aminnnnn

4 comments:

noreen-bulan said...

4 jer ker k.sya....hhehehee
sempat lagi amik gmbr mak cik tue....cian dia...

ainayin said...

sukenye dina jalan2 kat jusco..ish..klu ain sure panic n kaku tgk org pengsan depan mate..sian mak cik tu..

kirana-ummikmal said...

baju tido lg???? yg ko g sorang2 pun ko rembat baju tido minah lentok tu gak kan....???
isk..isk... baju tido ko...ade bape lai la awek lentok wehhhh...hihihi..

sian mkcik tuh....

Eda said...

wahhh..pehni mengalir laju la duit ko yer..hahaha..jusco dah dekat... tgk opening je dah beli baju tido... esok beli apa plak lag..kihkih.. sian makcik tu..ko tak g nolong ke..heeeeeee...