Friday, December 12, 2008

BFAST @ MC'D WITH MY DOTTER


Salam...
Puas aku fikir..ape nak sarapan tadi..last2 gi mcdonalds..sbb ada bubur...tekak masih sakit...sampai2 je mcd..dina dah start bebel "mak..nak..nak..echi..echi..(dia ingat kfc)..aku beli la set mc muffin + bubur..then cari la tempat nak dok..tetiba ternampak kat tv beso dlm mcd tu..cite dora the explorer lak!!huh..lagi melonjak la dina.."dowa..dowa..uwieeeeeeeeeee" dengan nada yg kuat dia menjerit x hirau kawasan sekeliling.nasib x ramai org..ade 2-3 meja je...hehehe..aku pun dok la tul2 depan tv tu..mendongak anak aku tgk tv tu.

Aku heran gak..cite katun2 lain dia mmg x minat..tapi bile cite dora..dia kusyuk lakkk..layan aje la dina..janji kamo makan sampai abis ye..(mmg confirm abis pun)hahahha..pas dah isi pewot..aku singgah umah mak aku..sejengkal je ngan mc d tu..sampai2 je..leh xde api lak umah mak aku..huhuh.nasib baik kejap je..pastu..aku rase mcm nak bwk dina gi jusco..main kat tempat amusement tu..tekak masih sakit..tapi leh bwk anak merayap..ohh ya..aku angkut skali satu2 nye adik pempuan aku..ija ler..sape lagi..kahhhhh..

sampai2 je..terus gi tempat di tuju laa..x moh buang mase..cepat pegi cepat balik woi...ngantok dah mate ni..tadi bedal antibiotik..huh...main sampai lobam dina + ija..(aku pun tergedik2 gak kat dlm tu..tapi x obvious la..kahhh..


1 comment:

Mummy ILa said...

sonokla dia main.. x ajak izz pun
:(