Thursday, January 29, 2009

AKU DI TAG LAGI!!HUH..

Budak ni mmg xdo kojo lain yo... http://ajarin.blogspot.com/ nik mazliani hazreen!!suke bona meng tag aku!!!nasib baik aku ni org yg susah nak marah!!whakkaka...mcmaner pun..aku berusaha gak wat tag ko ni nik..tq la sbb tag aku..tu tanda nyer..aku selalu di benak ingatan ko tu..tul x..heheh..tq again...ha..silo la nengok homework yg ko bagi tu..huh...

Salam...
kawan2..aku di tag lagi oleh jembalang keramat!!whakakka..mcm2 tugasan rupenyer dlm blog ni..ish.ish..tapi sonok gak..tgh2 xde kojo ni...wat tag...wat tag...layanzz...

The Rules:-
Use ur mouse to write::

1. name or username
2. left handed or right handed
3. fav letter to write
4. least letter to write
5. buat exercise nih " The quick green alien jumps over the lazy blue turtle "
6. kene kan yg lain pulak
Ha!!!amek obat!!!sape yg kena tag tu ..wat la cepat..jgn lengah2..ala..korang bukan ade keje pun kan..dok lepak jerk tu..udah2..wat tag!!!hahahahhaa...

5 comments:

~~ciklinn~~ said...

haitssssssssssss

nasz said...

ya ampuuuunnn, ko mmg tak de keja ye?

Mommy Prince said...

huhu.. aku tgk tulisan ko nihh.rasa nak tergelak guling2 atas lantai..hikhik.. good try!.. aku bg ko 95 markah.. wahahahh

ai said...

cilako kau!! memula aku tgk nas punye, ingat terlepas le..skali kene jugak! Tuihhhhhh!

~tunggu aku baik demam baru aku buat! kahhhhhhhhhhhh

kirana-ummikmal said...

asal tajuk entry ko kena tag....
mesti aku agak hujung jawpan tag ko tuh mesti kan dipanjangkan ke blog aku..kan? kan?

kenapa wey..? knapa nama aku mesti disenaraikan???
huwaaaaaaaaaaaa
adakah kerana ko setia nak bebesan ngan aku...???
wakkakaka