Tuesday, January 20, 2009

PERCUTIAN SINGKAT

Salam...
Percutian dan perjalanan ini x di rancang pun oleh aku...tapi mak aku dah rancang la nak pergi...cuma aku last minute decide..yela..xkan nak biarkan mak n adik aku gi berdua je kan..mmg la x jauh,Melaka jer..tapi x sampai ati lak..hehhe..aku pun ikut la mereka...

Sebenarnye..ayah aku tengah berkhusus kat Sri Warisan Resort, Ayer Keroh, Melaka selama seminggu..so,kami hanye singgah hari sabtu dan balik keesokan hari nyer..Kami sampai kat sane awal gak la..dlm kul 10pagi..yela.dah bertolak kul 830 mcm tu..dah sampai tu..kami terus gi jalan2 ke TAMAN BUAYA ..yeeeeeeeeeaahhh....(mcm x penah tgk buaya lak)..

Hmm..di sebabkan hari ni sabtu..semua skolah wat skolah ganti utk CNY..so, x ramai la makhluk2 Allah yg dtg ke Taman Buaya ni..kami2 jela..heheh.xpela..asalkan kami bahagia..hehehe...hmm..xmoh cite panjang..layanz je la percutian singkat kami di Ayer Keroh Melaka...chowzz...

Salam..


JUST ARRIVED @ TAMAN BUAYA



ME,DINA,MY MUM,IJA(TUKANG TANGKAP GAMBO)

CIAN BUAYA NI..DIA BONGKOK..


KORANG RASE APE 2 EKOR NI TGK WAT EH??


ANAK AKU YG CUTE!!MUAHHAHA


SKODENG DINA DARI DLM BILIK..


DARI MATA TEROPONG.



WAJAH KESAYANGAN HAMBA..


13 comments:

~~ciklinn~~ said...

alahai sweetnyer tgok anak ko titun tu...

hishh negerilak aku tgok buaya bongkok tu..inagat dia duk mkn ayam ker apa tadi..

Eda said...

wahh sudah belajar cara shoot power nampaks..ahaks...gud gud...i likeeee...eh aku ingat boye tu buntings upanya bongkok..nasib baik dier merangkak..klau boye jalan mcm kita..kenalak pakai tongkat hahaha...eh ko tak singgah zoo melaka ke?

ZiE said...

amboiii dina posing asngkat bahu ye.. comela dina tu sya.. nanti ambik gambar ngan hana ye.. dina bahu kanan hana bahu kiri. amacamm mama dina? kahhhhhhhhhhhhhh

MUMMY ILA said...

hahaha.. tomey lentokan dina

Nur Syafawati said...

ciklin - mak dia titon lagi suwettt..kalah suweet...kahhh

eda - i mmg power..power rangers!!haha..boye tu mmg bongkok yer..aku x singgah zoo la..x larat..namapun percutian singkat..hehe

zie - aku pun x sabo nak kenalkan hana pada dina..mesti comey..hahah..good idea..sorang angkat bahu kiri..sorang bahu kanan..baru balance!!

ila - dia xde keje lain..lentok 24jam!!

Rafizah Nordin said...

bukan main getiks lagi ko posing ye dina...nnt kau... untie pija jumpe ko nanti, untie pija geget2 pipi ko tu...

itu buaya sdg buat megadrama, muahaha!!!

ai said...

wei, musti org ingat mak kau bawak anak2 berjalan. (termasuk si dina..) eh, kau paham ke ni??? ;P

Tinie said...

ank ko mmmg comel..
aku trnampak buaya 2 ekor tu..dorg tgh romen erk??
xbaik ko amik gambr tau..malu boya tu..hik hik

elly said...

yang 2 ekor tu aku tau ngah wat ape kahhhhhhhh...

nasz said...

suke nye tgk dina. amboi, sonok dia berjalan2 ye...

aku tingin nak jln2 kat negeri bersejarah tu, tp tak de kesempatan lg...

eLYies said...

sakan no pi jumpa buaya-buaya hidup di melaka..hehehe...dak comey tu sentiasa comey...

kasihatie said...

gambar buaya yg satu lagi tue 18sx la.wakakakak....

Mama Herda said...

dina ni pndi posing le...suke akuuu...boye tu bongkok sebab dia salah parking tuuu...terlanggar tulang atas..bengkak smpi mati leee tu..hehehehe...