Sunday, February 1, 2009

DINA @ KEDAI BUAYA

Salam...
Ari tu kami jalan2 di ikano...masuk la kedai pak buaya tu...hmm..ayah dina la ni...en.zulhairy..bekenan sgt dia dgn kasut tu..laki aku tu mmg suke belikan kasut utk kami dua branak ni..hehe..pantang nampak kasut cun..lajuu je dia sambar utk kitorang ni..ahakss...rezeki tu...Alhamdulillah...tq ayah!!!tq so much..

Kali ni..laki aku ckp nak belikan utk aku gak...wahh..sonok nyer..hehhe..aku pun belek punye belek..la pulakk..boleh xde size!!!!huh..frust jap..hahaha...kejap je la...so,aku pun ckp...beli jela kasut dina tu dulu..nanti try tgk kat outlet lain...ngeh..ngeh..

Lusa nye pulak..balik keje..aku ajak laki aku gi kedai PAK BUAYA tu kat lot 10..thanks for your info ila..bgtau ade depan lot10..hahaha..akhirnyer!!!!beli gak la aku kasut PAK BUAYA tu..mmg selesa!!hehehe...TQ SO MUCH AYAH...I LAP U VERY STRONGG...so,kami anak banak..dah ade la kasut PAK BUAYA tu...sekian....
salam...



4 comments:

Rafizah Nordin said...

jaga-jaga jgn sampai kaki ko kene gigit ngan itu pak buaya ha!!!

elly said...

hmboi pakai kasut pak buaya ya... ade gg pak buaya skali x dlm kasut tu? ekekeke...

saveme_zero said...

amboii! dah beli ker?? sakan ko

Eda said...

kata anti boyeee..nahh amikk..maklumla semua ibu berkerjaya..byk sen bole la beli boyee..upsss i klau byk sen pun takmo beli boyeee...bayu getahh..muehehehe