Monday, January 5, 2009

MY NEW LOOK FOR 2009!


Salam..

Can u see the different???hahahha..


8 comments:

elly said...

ape yg cube ko tonjolkan nie? rmbut yg dah panjang ke? hehehe

kirana-ummikmal said...

ermm..erm..erm...rebonding ke...???
ke muke ko yg poyo...???
miahahhahaa....adeh...
besan..besan....
tapi nice shoot la gambo tuh...

MUMMY ILA said...

poyosss wajahmu.. control ayu yg x bape nak menjadi. dlm kepala aku da 2 perkara yg cuba ko maksudkan...
1- rambut ko yg rebond panjang tu...
2- wajah ko yg kononnya dah kurus tu?..

mana 1 sebenarnye.. tp aku rasa keduanya...kahhh

Eda said...

gambo yg ni tak nampak sgt..gambo ko p kenduri tu baru nampak..hehe awak nampak muda 2 bulan dari usia sebenar..heheh..

Nur Syafawati said...

suel...i x tonjol ape2..i yg dah tertonjol ni.

kak kir...ni bukan rebonding..ni nak hantuk dinding..kahhhh

ila..kamo mmg bijak pandai..

eda..aku syg ko 1000x dari org lain..sbb ko puji sampai terkoyak rabak seluar aku ni..kahhh

ai said...

kau buat idung ye? ha? nampak makin macung tu! Subhanallah!!! ape kene kau ni syapak???

ke...

makin kuwus? kau dah kuwus ye?? ye???

Nur Syafawati said...

kakai...aku pun nak cium ko 10000x gak...tapi aku x wat idung..subhanallah..aku masih ingat halal haram..kahhhh...kurus??no...x la..wat2 kurus je tu

Miss Moon said...

wah rebonding kaaaaaa