Friday, January 16, 2009

AKU TERLIHAT DIA!!!

Salam...
hmmm..aku terlihat dia!!!dia yg aku idam2kan sejak akhir2 ini!!!ape kah ia??ia nyer bukan la manusia..bukan gak benda bernyawa..cuba kalau di idupkan suiz nyer bernyawa la ia..kahhhhhhhhh...kalau korang masih ingat la...aku penah tepak gambo scooter kat fp aku..yg aku sgt..sgt.. bekenan kat satu kedai tu...

Nak dijadikan cite..petang balik kerja..hari Khamis..8hb January 2009,bertempat di kedai awe(sri rampai) tempat makan fav kami sekeluarga...laki aku nak beli makanan utk mkn mlm..skali aku ckp "yang,kite mkn jela terus kat sini..mase tu nak kat kul 7mlm dah..alang2 kan..laki aku pun ckp..ok la...dia pun park la kete..aku keluar..cari tempat duduk..bile dah dpt tempat duduk tu..aku leh ternampakkk lakkk SCOOTER COMEYYY yang aku penah nampak kat kedai brg baby tempoh ari!!!!amat tidak percaya..dah ade org beli rupanyer...sgt la comey..aku xde lain..dok bygkan ANAK DARA AKU yg bawak scooter cute tu..hmm..harga dia dlm rm2++.++ la...hehehe..aku saje ckp kat laki aku "ayah,beday dina 2y nanti ayah belikan la dina scooter tu..."dia diam jerk..huuuuuu...no answer...kahhhhhhhhhhh..


6 comments:

Fiza Nordin said...

betuila sya...tgk gambo pun aku leh bayangkan betapa kiutnye scooter ni, heeee
klu tgh ade duit RM2++ tu tak rase pun kan, tp klu tgh xde duit, semak gak pale hotak! kahhhhh

atie said...

pink colour lagi.cute la kak sya scooter tue

elly @ suely said...

sya... kalo laki ko xnak xpe... ko la simpan kan sket2 duit tuk bli scooter tu kat dina, abeh cite! ekekeke...

A.I said...

weiii...chumelnye!!!!!

Syafa said...

kak za...mmg cute sgt!!aku mengidam!hua..hua..

kasihatie..mmg cute!!that y i like it!

suel...bab nak simpan duit skit2 tu yg payah tu..kahhh..asyik keluar je..simpannyer skit jerk..

kak ai..aku mmg chumel!!!baru tau ker

♥ Eda ♥ said...

200 je sya..ekeke..apalah sgt...rege kemera lag mahai..ekekeke