Friday, January 16, 2009

DO I LOOK NERD OR MY MOM NERD??

Salam...
semalam..on the way balik ke rumah..dlm kete..laki aku stop nak gi beli nasi kukus..kami bosan dok dlm kete..dina selongkar abis beg aku..dia nampak spek aku .. "nak spek..nak spek"aku pun bukak la pelan2..takut patahh wo..bukan murah!!pastu aku pakai la..mula2 dia mcm pelik ..pastu dia lak nak pakai!!"nak akai..nak akai!"aku pun bagi la..Pastu terus aku capai camera...dina senyummm!!!!!!!ha..tu la hasilnyer!!!mcm budak nerd!!!hahah..


12 comments:

MUMMY ILA said...

hahahaha... ada power ke tu? bahaya dak dina pakai kang x pasal jd dak speaky. masuk tadika dah kuat power kat specnye. hehe

apapun aku suka lentok leok kepala tu.. kahhh

Tinie said...

makin terserlah kecomelan ank ko sha..
tersangat la comel n bambam gitu

~~ciklinn~~ said...

alahi comellnyer budak nerd ni... yg kecik berspek mato tu tau... yg cumell bukan yg besor tu..hahhaah

nasz said...

alahai, comei la dina pakai spek mcm tu. nampak genius gitu!!!

Nur Syafawati said...

mummy ila...ade la..power rabun2 ayam aku!!!

tiut...tq for the compliment..hahah

ciklin...ala..ko malu2 nak kabo aku pun comey kan?kan?kan?just say it!!

nas..wow..genius tu!!harap2 la..doa2 yer..aminnn

Rafizah Nordin said...

ish dak dina ni...suke tangkap gambo lentok & senyum camtu tau... wat untie pija rasa nak geget-geget pipi tembunmu itew...!!!

Eda said...

kiut tapi tak bagusss untuk mata dier..

Bibu said...

ala kiut sgt..khas tuk Dina ;-p

ZiE said...

dina pakai spec mama? tak bahaya ke sya.. apapun dina tetap comel..lagi2 dgn gaya senyuman tu. tak tahan la tengok ...

ainayin said...

alor2..chumelnye dina pakai spec..lentok gitu kepala dina..

elly said...

cumelnye dina pkai spek... nak pinjm leh?

noreen-bulan said...

cute la dina nie...
mcm reen..
huhuhu