Sunday, February 15, 2009

MY DUDE...

Salam...
Buat pertama kali nyer..aku memperkenal kan dude aku!!!!!selama ni aku diam jerk...x moh kasi tau sape2 ni dude aku..enchem kan??kan???huhuh...dah la enchem..romantik giler!!!!huh...dude..dude..nape la ko enchem sgt!?!?!?!?!di sbb kan ke henseman ko..aku x leh tido sblm kul 12 mlm sbb nak tgk ko belakon dlm sinetron INTAN tu!!!!dude..dude..ko mmg menyusahkan mate aku utk pejam!!sblm pejam mate..mesti aku nak kena tatap wajah kacak ko selama 1 JAM!!! tau x dude ku????hmm...tapi x pe..bukan salah ko!!!aku yg bengong..sape suruh aku tgk ko kan dude???kahhhhhhhhhhhhhhh.....hmm..ni adelah kebenaran tentang dude ku...

Nama Dude adalah singkatan dari "Dua Desember" yaitu tanggal kelahirannya.
Pria yang beragama Islam ini juga telah membintangi beberapa film seperti,
Gue Kapok Jatuh Cinta
dan Disini Ada Setan The Movie, ia juga turut meramaikan
jagat sinetron di layar kaca Indonesia, seperti Disini Ada Setan, Ada Apa Denganmu,
Cincin
, Intan dan Aisyah.

Sekarang Dude sedang bergabung di rumah produksi SinemaArt. Dude juga adalah alumnus dari SMAN 36 Jakarta dan Universitas Indonesia. Hobbynya adalah membaca, dan buku favoritnya adalah Hidup Sebelum Mati, Ayat-Ayat Cinta, dan Rich Dad Poor Dad.

PERINGATAN : DITUJUKAN KHAS BUAT LADYZIE(BRUNEI)..JGN KO SEKALI2 TEPEK GAMBO KO DGR DUDE KU...ATAU GAMBO ADIK KO DGN DUDE KU!!!ITU SEMUA BOLEH MENIMBULKAN KEMARAHAN AKU TAU X???!?!?!?!?INGAT!!!!JGN SESEKALI KO TEPEK GAMBO TU DI SINIII....ARGGGGGGGGG..AKU JELES!!!KAHHHH



2 comments:

ZiE said...

kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh aku tak duli aku nak letak jugakk kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

elly @ suely said...

aku x ske mamat nie w/pon aku ske tgk intan.... x encemmmmmmmmmmmmmmmm ponnnnnnn... xske... x ske.... kahhhhh