Sunday, February 1, 2009

BBQ PARTY (M.COM TEAM)

aku suke gambo ini!!!!so suweettt..


cilok dari kak bibu blogs..

Salam..
BBQ TIME!!!!!!
Hari ni adalah hari yg cukup gumbira bagi kami kaum2 ibu mengandung.com forum /team..Kami mengadakan BBQ PARTY @ PORT LUCK FOR 2009.Today is the first gathering that we had for 2009..Seronok sgt2...hehehe..insyaallah..next gather is on March..Insyaallah...

Ramai gak yg dtg ari ni...gumbira dapat jpe mak2 budak ni..dah lame gak x jpe dorang..last gather mase open house raya rumah sue..huhuhuh...hmm..x moh cite byk..kite ushar gambo dulu ya buk...layanz..
salam..










sebelum keluar rumah!!kemas jerk...

Selepas makan!!amek ko..bolat pipi!!

curi gambo aku dari blog kak ai!!muaahh


12 comments:

Rafizah Nordin said...

besh & hevoxnye...sgt sronok!!!
tq pada tuan rumah - Ila & Apis...

Dina,buat lg gedix tu ye...tadi nak geget tak sampai ati lak...ish!!!

MUMMY ILA said...

hahaha..tenkiu gak kat u allz..datang & sudi bersama2 menjayakan bbq ni.

Bibu said...

laju betoi minah ni mengupdate..
tima kasih byk tuan omah..sgt best + makanan sedap2 (walopon x sempat mkn banyak den sakit perut sebenanya eh)
Ade gambo dina dlm pool ..nanti eh!

elly said...

x byk gambo pon, masuk kat fb eh? sonoknye gather2...

noreen-bulan said...

HUHUHUH
AKU TAK DAPAT JOIN....
ANAK AKU TAK SABO NAK KUAR....
HUHUHUHUHUHU
HARAP2 TARIKH MARCH TU AKU DH ABIS PANTANG....LEH LA KAMI 4 BERANAK JOIN....

ZiE said...

sya.. best le aku tengok dina semakin bergaya.. cantik.. gaya pose pun dah boleh jadi model. memang comel anak ko itu sya. apapun suka tengok gambar korang gather2.. nanti jumpa aku 1 bulan dari sekarang ye. hahahahah

~~ciklinn~~ said...

wah syiok2.... bestkan dapat jumpa kawan2 camnie kan.... huhuhuhu apasal ko tak ajak aku.....hahhahaha ko nak geget ni dikkk

Eda said...

oh aku dah komen kat fb byk dah.. just wondering..mcm mana dina pakai cekak tu siap buat rambut vouge gituuuu... dier tak kecah2kan ke rambut dier..sungguh kontrol ayu yer dina..macam mak ko..muahahahaha

nasz said...

alahai dina, pandai nye kamu bergaya dpn kamera, gedik gitu, tp auntie suke!!!

saveme_zero said...

haVOc!! I likeeeeeeeeeeee

eLYies said...

maner gambo aku lagi wei..tak byk pung..

ai said...

BEST!! BEST!!

CILOK!! CILOK!!

:P