Monday, February 16, 2009

GOOD NITE SAYANG...

Salam..
Ni aku nak cite skit kat kawan2 blog..ia nyer terjadi kul 7pm tadi aku sampai rumah..Mcm biase..aku berdua je ngan anak dara aku kat rumah...smp2 umah je..dina nampak pisang atas meja..
"mak nak pisang!"
layankan ajerk...dah abis mkn sebatang...relax 5 minit.dia bukak peti ais pulak...
"mak la gole-gole mak!"
layan lagi.bagi la sebiji...tetiba aku lapar..aku bakar garlic bread..mcm biase..
"mak nak oti..nak oti..!"
sumbat lagi!!!x kenyang lagi ler tu...abis je roti...dlm 10 minit..aku nak potong buah epal la...
"makk!!nak buahh..dap..dap..!"
aku pun potong2 la buah epal yg sedap dan manis itu..heheh..epal fuji ler..mmg ar manis..

udah settle semua..sampai dah kenyang pewot masing2...aku pun ckp ngan dina...
"dina..dina tgk cikgu rubina yer..mak nak mandi jap..mak hot!!"dina mula2 melalak depan pintu bilik air tu..tapi jap je..pastu aku intai ler..dia elok dok depan tv.tgk cite cikgu rubina..ala..yg abby abadi belakon jadi cikgu tu...hehehe...aku pun mandi la..aku mandi x lame..dlm 10minit jer...aku keluar2 jer..korang tau ape anak dara aku wat??????
saksikanla sendiri dlm gambar tu....huhuhuhuh..cian kan anak daraku..


ni la akibat terlalu byk MAKAN!!!


lena nyer ko tido dina oiiii...duduk pun leh tido!!!!

akhirnyer...dina tido dgn nyenyaknyer..zzzzzZZZZzzzz

p/s :- PENGAJARAN - JGN BAGI ANAK ANDA MAKAN TERLALU KENYANG SEHINGGA TERTIDOR SAMBIL DUDUK MENONGGENG MCM GINI!!!!

18 comments:

ZiE said...

alala comelnye dian mcm tu... memang anak ko betol2 kenyang la sya.... tak sengal kaki ke dina?????

ai said...

wakakakakakaka...dina! dina! tu bukan duduk..tu berdiri sambil tonggeng. chumel sungguh la dia..dah kekenyangan sangat le tu ;P

ieda said...

ya allah kak sya senangnyer si dina ni berdiri sambil tonggeng pun leh tido..ye lah kan perut dah kenyang...klaka sguh...

Mama Herda said...

siannyeee..hahahahahaha..aku sgt terkekek kekek...

kirana-ummikmal said...

weyyyyyyyyyyyy
mane komen aku td???
mane???
mane?
ke aku salah komen kat blog org???
tapiiiiiiiiiii
aku dah taip bejela2 td!!!!

Rafizah Nordin said...

ya Allah sya... sian aku tengok budak pipi tembun tu...biarlah dia nak makan sya oiii.klu budak tak nak makan mmg mrisaukan hati mak bapak...

kasihatie said...

hehehhe...comelnyer dia tido cam gitu..lawak pun ader gak..

noreen-bulan said...

huhuhu...tak dapat tgk gmbr..
tp dpt bayangkan dina tido ddk....mesti cute....
sbb akid pun selalu buat keje tue..
hehehe....

eLYies said...

tu dia.....makan byk sangat...

tp takpe..bagusssssssss....tak byk peel...

MUMMY ILA said...

makoiiii.. mmg kenyang sangat. tu bukan duduk dah.. tu berdiri sambil tertonggeng. dasyat dina ni...dasyatttt...ngikut sape la ni. mana2 pun sempat lelap. hehehe...

saveme_zero said...

wakakakakak..tomeinya hahh. ambik ko,mkn byk sgt. sian dina,mcm frust menonggeng jer..hahaha

nasz said...

wakakaka, sian nye tido mcm tu dina. tu la, makan spai kenyang sangat, kan dah ngntuk spai tertido berdiri...

sng anak ko tido ye syapa...

~~ciklinn~~ said...

ya allahh..... kekenyangan ha anak dara mu.... sampai tido pun berdiri..hihhihihihhihihi

Bibu said...

hahaha...adoi tula kuat mkn betoi la Dina nih..cam sape ek hehehe

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

hahhahahaha.. dah telampau kenyang ler tu spai mcm tue style tido si anak dara nie.....

elly said...

tomeinye tido sambil bediri menonggeng kahhhhhhhh... x sempat2 nak bubum dah ye dina....

abinaril said...

ala cian dina tunggu mak smpai tertido ekk..kekenyangan ler tu..sambil menonggeng lagi ..kah3

Eda said...

haha ni mesti tiru perangai maknye..yg kuat melantaks....