Friday, February 20, 2009

SING ALONG WITH ME ..

Salam...
entry kali ni lain skit dari entry biase la..sbb entry kali ni aku selaku pemilik blog..nak ajak kawan2 semua..saksikan persembahan nyanyian dari 2 branak ini...hmm..aku pun xtau nape dina nyanyi gitu..dan nape ayah nyer nyanyi gitu??kalau korang paham..ape yg anak aku nyanyi..korang teror..sila abaikan nyanyian laki aku tu..tu selingan sahaja..kahhh...beri focus pada nyanyian dina!!

ok..video yg pertama ni...aku mempersembahkan dina & ayahnyer..lagu
"BANGUN PAGI,GOSOK GIGI,CUCI MUKA,TERUS MANDI,PAKAI BAJU,MINUM KOPI,PERGI SEKOLAH..SENANG HATI..YEEEEEAAAHHHHHHH(TAPI DINA MENYIMPANG KE LAIN..AYAHNYER DAH BENGANG..AYAHNYER YG SILAP NYANYI!!)

video

Beralih pada video ke 2...hmm...masih lagu yg sama..tapi kali ni mempersembahkan
2 gabungan suara ANAK & AYAH serentak!!!!dah mcm ape dah dlm kete tu..yg pening nyer aku!!!!sorang nyanyi lagu BANGUN PAGI..yg sorang lagi nyanyi lagu JAMAL ABDILLAH.hmm..kemana tumpahnyer kuah,kalau x ke spegetti nyer!!!ngeh..ngeh...


video

10 comments:

Eda said...

amboi..terserlah bakal zul...kuang3..
dinaaaa awak tere la menyanyik...nanti dah beso sore biar power mcm abah yer...jgn macam mak kau...kahhhhhhhhh

kasihatie said...

hik...hik...leh jadi penyanyi biler besar nie..

Rafizah Nordin said...

cayalah dina!sape ajar dina nyanyi? mak eh???pas ni soh mak ajar nyanyi lagu dangdut lak eh...cepat2 praktis 27hb ni jgn g umah nenek.ikut mak g RB join untie2 ayam.kasi gegar!!!!hahaha

MUMMY ILA said...

woi syapak.. ko ajak la si zul karok dgn apis & abg sofi mek. leh wat gandingan jamal+salem+zamani. sesuweiiii sgt dah tu. kahhhhh

mak dia sya na na na je la..

wooo oooo kamu ketahuannnnn!!!

nasz said...

wakakaka, sgt comel dina menyanyi. I like!!!

KasiH said...

cute bangat,...

ai said...

oiiiiiiiiiiiii!!!
gamatttt!!
mentor ngan mentir nyanyi..keh keh..bukan main sore mamat tu. jom join gi koke bang... ;P

~cerdik tul la dina ni!

ZiE said...

bole tahan sora laki ko syapa.. dina pun dah besar nak jadi penyanyi tu... ko tak rugi apa sya .. MAK dia yg teroover glamor nanti. hahahahhaha

~~ciklinn~~ said...

wah ni leh masuk AF ke 200 ni nanti..hahahha vote fo dina..

saveme_zero said...

hahaha...sakan anak banak ni. leh ikut g koke ni sekali sekala..hahaha