Thursday, February 5, 2009

TAG TAK SUDAH2!!

Salam...
Sharifah Hamidah binti Abdul Rahman!!!!!DIA la org nyer!!!!yg bertanggungjawab di atas TAG ini!!!huh...saje bagi homework kat aku!!sedangkan atas meja kat ofis ni bersepah2 officework x wat2 lagi..kahhhhhhhhh..di sebabkan AKU sayang ko LEBIH dari OFFICEWORK aku ni...aku sedia menyiapkan HOMEWORK yg di berikan oleh kamo ye PEMPUAN!!!!!!!!TQ ONCE AGAIN!!!!MUAHHHHHHHHHHHHHHH...1000X

TAG BELIAU ADALAH SEPERTI BERIKUT!!!!...(SILA BERI PERHATIAN..)


Dou you think u r hot??


hmm..past time yes...now days..no more..sob..sob..(cian kan..kan?)


Upload a pic of u...

Why did u like this picture?
suke la!!!sbb hari perkhawinan aku woi!!!xkan nak sedih lak kan..??kan??then..aku suke sbb time ni..aku nampak cantikkkkkkkkkkkk...sgt!!!!kahhhhhhhhh..cantik x?cantik kan?kan??

When was the last time u eat pizza?
hmm...last week..with all the officemate...DOMINO'S PIZZA..byk gak aku melantak!!!sodapp..

The last song u listen to?
huh...lagu LETTO "RUANG RINDU" sbb nyer aku tgh TGK cite INTAN kat astro prima ler..kahhh...

What r u doing rite now beside doing this?
monitor my dotter yg sedang demam yg mengejut..tiba2 aje demam.tinggi suhunye..38.9darjah...huhuh...cian my dotter

What name you prefer besides yours?
xde la..sbb NUR SYAFAWATI bermaksud " CAHAYA PENAWAR"...hmm..cantik kan maksud nyer...secantik tuan nyer la..kahhhhhhhhhhhh

People to tagged:
1) NIK MAZLIANI
2)KAK ABIN
3)ELYIES
4)KAK WILDA
5)CIKLIN

Who is No 1?
bestfriend lame aku yg amat aku rindui!!!!!

Who is No 2?
kakak ipar aku ler...bini kepada abg aku!!

Who is no 3?
mak yong ni kenal kat alam maya gak..m.com forum..truss membebel kat ym..!!bini syam..ibu aqila yg pendiam lagi control ayu gitu..kahh..

Who is No 4?
kakak cicak kobeng no 1(bak kate yies)kahhhh...

who is no 5?
kenalan cyber gak..x penah jpe lagi..tapi aku suke usik ciklin ni..sbb dia chumell..bile le nak jpe ko ni ciklin???hehehe

sila laaa..xkan tgk jerk?kahhhhhhhhhhhhhhhhh








7 comments:

Eda said...

yerr sgt bagus...nampak kerajinan anda disitu.... sayang ko 2000x....muahhh muahhhh sebab nko lebih syg aku dari keje ngko..... bossss ooo bossss.... muahahaha
sgt anggun gitu... jiwa tgh gelora time ni tgu mlm pertama...kahhhhhh

eLYies said...

sya...aku CUKUP malas nak buat tag ko ni..aku mmg tak RETI la bab-bab tag ni....sory la..bukan aku tak buat aku tak sayang ko..aku AMAT SAYANG ko dah kengkawan lain....."i'm sorry" (amir raja lawak..kahhhhhhhhhhhh)

Rafizah Nordin said...

sya,aku pun TAG yies dgn tag ni & aku dah dapat jawapannya dia tak mo buat.tp xpe...xde paksaan...

eh, ko dlm gambo tu mmg cantik,cute,comey & everything la...
yela mase tu masih dare kan....heeee

~~ciklinn~~ said...

haitssss sungguh rajin dan bagusss lor ini budak syafawatie :) mesti selalu dpt no.1 kat sek nie.... hahahhahhahaah


wah comell ko dikk di hari perkahwinan..... wakakka tol kata eda tgh gelora mlm pertama lah tu...

dik aku dah buat da ini tag.... heheheheh

elly said...

sya... ms nie cengkung muka ko kan? skang lagi comel la...

MUMMY ILA said...

masa ni tgh bayangkan $##@ zul. camne la rupenye ye?.. kahhh

skrang lg comel & cantik. dulu kurus sgt..

sabrinaril said...

Mamek yang cute lagik cun saper lagik klau bkn my sil...time nie tgh control cun nihhhh...kahhh!! kelas ko