Sunday, February 8, 2009

RIADAH TIME..



5 comments:

Rafizah Nordin said...

yeayyy dina nak sihat!!!

sya,ubat montot tu ko basahkan dulu tak?klu basahkan sllnye tak sakit klu jolok kat bontot sbb bile basah ubat tu akan licin...
betul kate besan aku... klu kau dah bg ubat makan kene tunggu 4 jam. kalau tak surut jugak kepanasan tu baru bagi ubat bontot pulak...

kirana said...

alahhhhhhhhhhhhh
manew video yang dijanjikan ni...???

dah besar menantu aku...;P

Eda said...

ai ini je ke ...gambo dina lompat2 ke takde???

pssttt...ko nyer word verification ialah k.o.t.o.r..muahahah

MUMMY ILA said...

bestnye..jalan2..

elly said...

xtvt bersama anak ye x? muehehehe...