Tuesday, March 3, 2009

TAG PETI AIS PULAK???

Salam..
smalam tag almari ,arini tag peti ais pulak!!!!jgn esok tag MESIN BASUH dah la yer!!huh..mcm2 korang yg cipta tag ni!!!kahhhhhhhhh..kadang2 tu tergelak aku sambil wat tag ni..hahaha...ape2 pun...tq to suely..sbb sudi tag aku..muahhh..dia nak tau sgtt ape rupa peti ais aku,ape yg ade kat peti ais aku..aku pun bersyukur sbb tag ini tidak memerlukan utk di lihat isi kandungan nyer..kahhhhhh





3 fridge magnet ni aku beli kat GENTING HIGHLAND mase gi coti2 malaysia..


ini la rupa peti ais aku...aku suke gak kumpul fridge magnet ni..nampak penuh skit peti ais aku tu kan...hmm..yg penting..ado gambo kami anak banak..hehhe..


Brand nye adala TOSHIBA!!!(eh..ade plasma..mcm TV lak..hehhe)

3 comments:

Eda said...

kayanya...org tv yg plasma..ko peti ais yg plasma.. dashat!

*apesal aku kena dengar plak verification nih....kahhhhhh..

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

puyooo.. peti ais pon plasma..
akak pon suker kumpol fridge magnet

Bibu said...

syukur tade tag isi perut esbok ekekek