Thursday, March 5, 2009

KELUAR!!!KELUAR!!!


Salam..


gambar ni xde kena mengena dgn tajuk entry aku kan??mesti korang pelik..ape la kena mengena nyer bubur chacha aku ngan entry "keluar" tu...ngeh..ngeh..suprise!!!!sblm tu nak cite skit..ari tu..aku terasa sgtt nak mkn bubur chacha(xde ape2 lagi dlm pewot yer..jgn suke serkap jarang!!!aku suke korang krg!!)so,aku wat la bubur mase balik keje tu..singgah kedai,beli bubur,sagu mmg dah ade dah..ari tu beli..hmm..dina makan bertambah2..sedap kot...hahaha...kami dua banak je mkn..laki aku keje mlm..so,dia x mkn pun...hehehe..itu aje la pasal bubur chacha ku..lepas mkn je..kami ber CHA..CHA..CHA...kahhhhhhhhhhhh

korang nak???wat sindiri la..bukan susah..kahh


dpt semangkuk ni..






PASAL ENTRY KELUAR TU..NANTI2 LA AKU CITE YER....NGEH..NGEH..NGEH..SAJE KASI SUPRISE!!!(SEBENARNYER..VIDEO X LEH UPLOAD..MENGONG TUL...)

3 comments:

KasiH said...

sedap tol bubur tol...lama tak mkn..

ai said...

ceh!!! ;P

Rafizah Nordin said...

ko ni kan... nak kene SEPAK LAJU-LAJU kot!!!! erghhhhh