Monday, November 17, 2008

Sunday evening @ house


Aku rase aku dah nak dekat sebulan meninggal kan dapur...hehehe..lepas raya la kate kan..nak masak pun x guna...sbb tiap2 miggu ade open house..hehehe...ok la tu..jimat skit..gi jalan2 cari makan kat luar je..hmm..skrg ni..dah slow..sabtu ahad pun dah kurang aktiviti berjalan...

So,smalam dok rumah jer...asben pun keje petang..dlm kul 2.30ptg..asben nak gi keje...ujan selebat2 nyer..dina syok tido...aku x leh tido petang2 ni..lemau jadinyer..huh...so,bukak notebook..belek2 fp,blog,fb..dll..ehehe..eh,terasa nak belek myresepi la..lame dah aku tinggal kan..dulu setiap saat nak bukak myresepi!kahhh...okla..nak share ngan korang..smalam aku terjumpa resepi yg menarik utk anak2 kite..hehehe...DONUT STICK ALMOND + CHOC..heheh..bunyi mcm pelik..tapi sedap sangattt..korang mesti cuba bg anak2 korang makan...slalu donut org wat bulat mcm tayar tu kan..kali ni kite wat stick lak...mmg menarik..budak2 nak pegang pun senang...try la...resepi ade kat http://syafazul.fotopages.com/


5 comments:

saveme_zero said...

chef syapa dah back!

Mizz_Ila said...

cam cakoi plak aku nengok. but almond donut mmg sedap..

A.I said...

bagus gak idea ngko ni. senang budak nk pegang. mmg nampak cam cakoi lak..hihihi..leh le aku tiru!

♥ Eda ♥ said...

uiks,..first2 aku bukak je blog ni..aku ingat ko tepek gambar lucah tadi..kahhh..biru sungguh otak aku ni..tgk betul2 pastu aku bajet cakoi ke..ko celup ngan cekelat..upanya sangkaan melecet lecet...kahhhhhh...dah tu aku baca first2 tu aku ingat sape la meninggalll...upanya meninggalkan dapur.... tersedak2 aku gelak sengsorang....hahahaha...

Unknown said...

cedapp...akk pon lame tak wat donut ala pretzel