Thursday, November 27, 2008

HUBBY 31ST BIRTHDAY!!



Happy birthday to you..
Happy birthday to you..
Happy birthday to sayang..
Happy birthday to you..

Muahhhhhhh...Selamat hari jadi yg ke 31 buat suami tercinta!!Saya dgn dina doakan semoga ayah panjang umur dan sentiasa di murahkan rezeki..Aminnnnnnn..Ayah,dina tanye.bile nak belanje makan besoooooooooo...hahahha..Tiada ape yg kami anak branak harapkan dari ayah...selain dari kasih sayang ayah,belaian ayah dah perhatian ayah pada kami..itu dah cukup melengkapkan hidup kite kan??
Hmm..Saya harap di hari ulang tahun ayah kali ni akan memberi sinar yg lebih lagi..Kami sentiasa,selalu,setiap masa mendoakan kejayaan ayah dlm ape pun bidang..Ayah keje rajin2 ye..ade rezeki lebih kite leh bagi dina adik!!kahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh...
Hmm..pasal hadiah ayah tu..jgn wisau..mak akan belikan.tapi not now,not today,not tomorrow!!!i will buy it when i get my salary!!!!occay sayang..kahhhhh..(tu la..sape suruh lahir ujung2 bulan..gaji lum kuar)hehehe..
Sekali lagi saya dan anak harapkan ayah sentiasa di beri kesejahteraan,kesihatan yg baik..Aminnn.Last but not least, HAPPY 31ST BIRTHDAY TO MR. ZULHAIRY MUHAMMAD!!

TERIMA LA PELUKAN KAMI ANAK BANAK UNTUK AYAH!!!!LAP U LAH!!!!HEHEHE

10 comments:

Bibu said...

hepi 31st beday ye ayah DIna!!!
sebaya aku rupenye hehehhe

Nur Syafawati said...

hahhaa..tq bibu..(aku lak yg jawab)..ala..nanti aku past la kat dia..dia bukak nye blog ni..hehehe

Mummy ILa said...

alalalalal..lomantika la ucapan tu. tersentuh hatiku membacanya.lom lg abg zul kite yg baca. sure sob..sob hatinya..zahir xla sbb nak control macho depan anak bini. wakakaaka

anyway hepi 31st befday to you bro!...

nasz said...

selamat hari jadi ayah dina. semoga panjang umur, murah rezeki (blh bg dina adik), dicucuri rahmat dan kasih sayang Allah...

Nur Syafawati said...

hahaha ila...yeke..dia leh sob..sob je..aku rase..aku yg sob..sob..kahhhhh..aku bab2 perasaan ni sensetip skit..whakkaa

Tinie said...

selamat hari jadi to ayah dina
psst:cepat2 bg dina adik..heheheheh

Eda said...

romantika di tampoi gak upanya anak pak meOn nih..haha..untung zul..hepy beday zul..malam kang dapat la adih yer..wawawawawa

ai said...

A VERY VERY EPI BESTDAY TO AYAH DINA...

DON'T U WORRY...31 TU MASIH MUDA REMAJA. TAK TUA MANA PON! KAHHHHHHHHHHHHHH

~SEMOGA HIDUP SENTIASA DIBERKATI ALLAH S.W.T~

Rafizah Nordin said...

samat ari jadi pak jul...moga panjang umur & dimurahkan rejeki.kerja keras ya pak jul ya, org rumah sudah mau tambah anak...

*sya,gambo katun tu kengkonon ko ngan pak jul tgh peluk eh...ape ke buruk beno beruang jantan tu?wahaha

elly said...

apy besday to ayah dina...
semoga panjang umor n dmurahkan rezeki insyaallah... paling penting korang bahagia anak banak! happy alwayz k...