Friday, May 15, 2009

terkenang..

Tetiba teringat mase anak kite kecik2 dulu..diam x diam..bulan depan dina dah masuk 2 tahun..anak mak dah besar la!!!!!hmm..adik??nanti ye..mak usahakan..kahhh..

ni ade gambar dari dina x reti jalan..smp la skrg ni x henti2 berckp je keje..
kegembiraan dan keseronokan ni aku kongsi bersama kawan2 m.com / mak2 ayam yg aku sgt sayangi!!!!hehehe...windu sgt saat2 tu..anak2 kite membesar same2 kan??kan???

sebenarnye byk gambar aku nak post..tapi krg bosan lak korang nak belek..cukup la yg aku pilih ni yer..hehehe















harapan aku..persahabatan kite ni..akan berkekalan smp anak2 kite dah besar..dah kawin kan..insyaallah..aku sayang korang semua..
aku x sabar nak cite kat dina bile dia dah besar
"dina..dina tau x..mase dina dari dlm pewot mak lagi dina dah dpt ramai kawan tau.."Aunty2 ngan uncle2 semua baik2..hehhe..korang ade rase mcm tu x???


19 comments:

saveme_zero said...

tentu la sya,aku nak citer kat alya semua ni..kehkehkeh

eLYies said...

anak aku kecik lagi masa ni..huhu..tingat masa2 dulu..huhuhuh

fazilzura said...

huuhhu no komen cz 1 gambo pun xdak gambo aku ..mencik

A.I said...

alahaii..very the touching la wei. uhuhuhu..nnt aku pon nk buat la entry tekenang ni ye syapak.. ngeh ngeh..

wei, beza giler la Opet dulu ngan sekarang kan?

FaizAmY said...

so sweett..ehehe..haah kejap je dah besar anak2 kite kan..since anak dr dlm pewot kite dah chit chat sampaila anak kite besar kite share experience kan??..smg persahabatan kite terus berkekalan n happening..ehehe...

x payah tunggu airiel beso sya..skrg pon aku dah start cite kat airiel kalau bosan2..kdg2 aku ckp kat airiel..airiel ingat x kawan airiel yg dina tu..pastu airiel pon ckp naa naa..kahhhh

ZiE said...

sya gambar bersama ku tidak ada ke..
ke aku tidak tersenarai masuk list kwn masa ko petnen dulu? heheheheh apapun memang touching entry ko ni.
dina happy advance ye syg

♥ Eda ♥ said...

wpun aku kenal korang agak terlambat skit..time aina dah kuar..haha tapi hope friendship kita long lasting...imagine time anak2 kita kawin ..klau semua dpt berlonggok mcm ni sure best kan ;)

*syiokk dpt kenal korang epc u sya..muahhhhhxch

Fiza Nordin said...

alahai...betui3x touching n3 ko ni sya oi...mmg akan kuceritakan pada anak2 nnt lebih2 lagi mierza.Boy & baby mmg dah tahu...

KiRaNa @ uMMiKMaL&iRFaN said...

errrr aku tersenarai x besann???
baca entry ko ni mmg la very d touching...tapi...tersenarai kah aku...
wakakakaka
lelagi babkumpul2 reramai...huhuhu

hehehee

tapi aku tau...kami di uatara i kome x penah lupa kan..????

fazilzura said...

** adeh junior.. junior..
time kasih lerrr..bnyak plak gambo ko tepek ..mana korek tu ?

Aku pun hapy ketemu ko.. walau pun kite 1 kolej, tp x penah kenal.. x sangka kenal dlm tenet time masing2 tgh berisi.. heheheheh

A.I said...

Ha..amik kau! ngeh ngeh..sampai muka naemah pon ada gak!! :P

M@L@ said...

wah.. dah cantek umah.. merah lg tue makngah.. i like its....
seronok nyer semua sekali berkumpul mcm tu kannn...bestnyer ada kwn ramai2...nak kwn korang jugak leh...

noreen-bulan said...

syok pulak tgk kak sya.....
semoga berkekalan la hubungan nie...

el said...

psl gmbo aku xde sya...smpi ati..x igt ke aku penah jpa ko...caitt hahaha

Ciklinn said...

bilalah nak ada gamabr kita berdua ni dik.... huhuhuhuhuh

Mizz_Ila said...

sya..aku amat happy dpt kenal kowang semua. SYA adalah insan PERTAMA aku kenal sewaktu anak2 dalam perut lg.. kendian baru KAK AI & KAK YATIE... moment yang xkan lupa hingga akhir nyawa aku.

psss.. ntah2 anak2 antara kita semua ada bertemu jodoh kan?.. wakakaka...tak dapat aku BAYANGKAN... tp AKU DAH TERBAYANG...

nasz said...

ha'ah sya, mesti la ade rasa mcm tu. dr dlm perot lg anak2 kita dah ade kwn2

Unknown said...

ko le antara good listeners (cewah) penah aku jupe..up up up

Ms. Ayu said...

sya..
touching sungguh touching...
ko antara otai2 kat m.com.. mana bisa ku lupa.... peh tu aku kenal zura ngan "kalium"... n ramai lagik..

mmg akan aku citer farah dah ramai kawan since dlm pewot ibu lagi... and one more thing sume kawan2 kat sini should know.. melainkan kawan2 ku yg berada kat JB.. korang la kawan2 yang daku ade di tempat asing aku nie... so glad to have all of u as my buddy... n aku harap sgt korang pon suke gak nak berkawan ngan aku... friends forever dude..