Tuesday, May 5, 2009

BERTEMU UNTA...


Salam..
bukan la betul2 aku jpe unta weh!!tapi jumpa adik aku FATEHAH yg sblm ni dok kat RIYADH tu...huhuh..windu bangat sama kamo teha!!!!danish pun dah besar..dulu same2 merangkak je ngan dina!!hehehe..akak seronok jpe kamo sekeluarga teha!!!ade mase kite jpe lagi yer..

ila...ko nye masakan mmg superb...kenyang aku anak banak..tq jugak sbb jemput ber gathering kat umah ko yg LAWA itu!!!!tq!tq!tq..muahhhhhhh..kat ila!!!

kak ai...aku udah borong ye tudung mu yg sgt2 cantik itu!!!aku suke!!!!harap2 mil/mak aku pun suke!!


ni la teha...2 dah anak ko teha!!!



anak2 ku..
dari tepi..alex,akil,dina,alya,izz(tuan rumah ni)


cubaan daniel membuka sliding door..berjaya!!



dina,me,yam vougeh!!putih tul ko yam!!tengelam akak ko ni!



chit chat time!!horeyyy


anne,yam,teha,sara,alyn,zura dan anak masing2!!



kuah kari ila yg meletop!!!



manisan dari ARAB yer..sgt2 manis dan sgt2 sedap!
patut la korang manis2 je kat sane teha..sbb mknan semua manis2..ngeh.ngeh



pizza hut yg di bawa oleh alyn..


air oren tuan rumah yg marvelous!!



swiss roll yg aku roll sblm dtg...kahhhhh



ni la speciality menu utk ari ni..ME KARI KERANG PN FAZILAH!



MAKAN YE NAK..MAKAN!!



gosip ape tu yam..
teha..ko jgn caye la kate2 yam tu..dia tipu..kahhh



ni pun x tau ape yg di bualkan..
danish tetap ngan ayah nyer..



abis!!anak arab dah melalak..tolong!!


kahh..izz x bagi tau org lain usik brg2 dia..haiipp!!izz marah


danish..aunty sya suruh senyum..bukan cembeng!!


busines!!business!!masyukkk..tokey tudung tgh jual tudung arab kat org arab??



mai pilih!mai pilih kak..mai...mai!!



dina x heran pun dgn khalis..tapi izz..sgt2 suke bb occay!!


permata hati aku!!


tutup mulut ko skit kak ai..nanti masuk lalat!



teha geram ngan izz kan??aku pun geram gak ngan opet tu!!
mulut bising..ntah ape dia ckp pun aku x tau..



ni la anak ke2 kelahiran ARAB..heheh..khalis..semangat2 anak kamo TEHA
SEMOGA KITE JPE LAGI DI LAIN WAKTU YER...SERONOK DPT JPE KAMO YG DAH LAME X JPE..KEEP IN TOUCHING!!NGEH.NGEH..MUAHHHHHHHHH..


18 comments:

saveme_zero said...

sangat seronok!! Beronok-ronokk!! kahhhhhhhh

♥ Eda ♥ said...

wahhhhhh bikin panasssss....teha sgt kurus kedengking.....aksi2 gedik takde ke??kahhhh takpe tgu keluaran kamera besar gadang yg upload..beso dah dina..alya... nantu aku gak kiut..kahhhhh....gambo ko apesal cam takde je sya?

eLYies said...

wah..wah.....tak tahan gue tgk makanannya....takpe..nak buek camno..takde rezeki nak makan

irma said...

uwaaaaaa....bestnyer kowang....huhu...nak gak mee kari kerang

Rafizah Nordin said...

uhuhuuuu ape nak buat tak dapat nak jumpe teha
dah dapat permission g bujang tp laki aku balik2 jek muke selebet,rase badan panas,demam upernye.udahle mierza mmg tak sihat.takkan nak tinggalkan dua org tak sihat kat rumah & aku g bersukaria.x sampai ati lak...
lain kalilah jumpe teha...

Bibu said...

wah bestnye..uhuk!

kak ina kl said...

salam syafa...bestnya dapat jumpa teha ni..putih melepak..
dah tak ada rezeki nak jumpa..

ctm-cak'on said...

adei daku tkena kali ni....ekekekek...akak merah, sila kawal perasaan anda! hahahaha....baru je mimpi mkn pelbagai jenis kek, kah itu tanda x puas mkn, hahaha....

peluk cium wat dina yg myk ngomel tue ek ;)

ai said...

mmg besttttttttttt!!! sonok sangat dpt jumpa UNTA CUN tu ngan yg lain. tp aku smalam dah stat x sihat. so, battery pon cam slor je..huhuhu

*MaMa HeRdA* said...

sonok nyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!

fazilzura said...

mmg syokkk and seronokkkk... jd nye syonokkk ..

FaizAmYAirieL said...

sronoknyee kowangg....sedap2 smue makanan..mee kerang n pizza lagik tu..swiss roll pon ade..ngeh ngeh..tokey tudung siap jual tudung lagi..sure sold out dah kan? ngeh ngeh...teha..slimnye ko yg dah ade anak 2 tu..jeles haku yg gomok baru anak 1 ni..ekeke

elly @ suely said...

wahhh meet teha anak banak yer... besnye.... kak ai x lepaskan peluang berbisnes eh kahhhhh

~~ciklinn~~ said...

wahhhhhhhhh meriahhhnyer.... kak aii siap open table ha jual tudung......

el said...

xxpuas la tgk pic..nak lagiiiii

iera_ayen said...

jelesnya hakuuuuuuu....bila ler dpt jumpa kowang niiii...

x der rezeki nak jumpa teha lagi... aku nak pi carik dia kat Riyadh lee, nnti bg alamat yer,..hahahaha. Insyaallah...mana tau

ayuZack said...

sonokkk nyerr jumpe ngan tehaaa n the gang... besh2... nak gambooo lagiii

ayien78 said...

beshnya...daku selalu ketinggalan sbb samada aku tk pasan ila dah bgtau atau..aku pun tk tau kowang ada buat gathering masa tu....

takpela...dpt tgk gambar pun jadiklaaaa