Friday, May 15, 2009

RM15

Salam Jumaat semua..
mcm biaser..dah jadi kewajipan lak tiap2 jumaat mesti nak menyinggah PASAR JUMAAT tu..hmmm..

selalunyer aku betul2 menyinggah je..x beli ape2 pun kecuali makanan..tapi kali ni..tertarik lak bile tgk org longgok2 tgk kasut kat situ..aku pun selit2 gak la..

AH HA!!!jpe yg bekenan...di label tertulis "rm15"
aku pun try2 la..hmm.selesa...aku susah nak beli kasut sebenarnyer tau..dulu2 sblm kawin rajin ler..bile dah kawin ni..pakai selipar je la...selekeh kan???ngeh.ngeh..xpela..janji laki aku sayang aku..kahhh

so, ni la dia..kasut rm15 aku...tapi sebenarnye aku kenan kat kasut lain..tapi xde size..abis..AKU SLALU ALAMI SITUASI MCM NI..BILE DAH MINAT SGT TU...MESTI XDE SIZE LA..COLOUR TU ABIS LA..EEEEEE...SGT TENSION..TAPI XPE...cari je corak lain...atlast..ni yg aku bekenan..

ok x???


dari sudut tepi..


sesuai dak bile di sarung di kaki aku????
sila abaikan kedut2 tu yer..maklum la..dah tua..



11 comments:

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

cantik-cantik..
aku pun sama, semenjak dah kawin aku suka pakai selipar jer..tapi tak tau la laki aku syg aku ker tak??hikhik


rindunyer dengan itu pasar Jumaat :(

fazilzura said...

amboi mekk .. soping sakan

♥ Eda ♥ said...

apsal kaki ko putih sya... ke flash??kahhhhhh... mmg lawo..i loikeeee.....

Nur Syafawati said...

tinie...windu eh..meh la jln2 ngan aku kat sini..hehehe

zura...ni blum sakan lagi..kalau nak sakan..tgu aku gi PASARAYA SAKAN..kat umah kak ai..kahhhh

eda..KAKI aku mmg putih yer..FYI..NGEH..NGEH..tq..

ai said...

cantek gak...tp apesal kaki aku takde pon kedut2 tu?? apakahhhh :P

kirana@eja@ummikmal&irfan said...

cantik besen....cantik..
mesti sedap pakai kanm...
aku suke kasut kalo tumit dye cam gitu..
sbb dapat menampung keboroian aku nagn stabil nye
kahhhhhhhhhhhhhh

FaizAmYAirieL said...

sya...cantiknye wedges tu...aku pon cam bekenan la plak..ehehe...pakai wedges selesa skit dari heels kan?

nasz said...

ewa, mmg sesuai ngn kaki ko sya...

saveme_zero said...

cantik la sya. meh belikan aku satu..tp pree la..wakakakakka

~~ciklinn~~ said...

lawo apa... i like..

el said...

lawa kaki..berdekah3