Tuesday, May 12, 2009

MY 3RD ANNIVERSARY TODAY..

Glitter Photos
[Glitterfy.com - *Glitter Photos*]


nikah : 12 mei 2006
tempoh perkhawinan : 3 tahun
bilangan anak : 1 org anak dara
harapan : SEMOGA PERKHAWINAN KAMI INI AKAN BERKEKALAN DAN DI RAHMATI ALLAH SEHINGGA HUJUNG NYAWA KAMI...



Hari ni dah masuk 3tahun usia perkhawinan kami.Permata hati kami sudah berusia 1tahun 11bulan 7 hari..6hb June 2009 genap la anak aku 2 tahun.Alhamdulillah...Huhuhu happy n sebak pun ada coz terkenangkan banyak dugaan dan cabaran sepanjang hidup berkeluarga ni. Apepun aku bersyukur dengan kehadiran anak pertama aku ni harap hidup kami sekeluarga bahagia selalu.

So untuk memperingati hari perkahwinan yg ke 3 kami ni, aku nak hadiahkan lagu ni untuk suami n anakku dan juga nak ajak korang hayati lagu Kaula Segalanya Nyanyian Hazrul Nizam. Memang tersentuh hati aku walaupun aku ni brutal tapi ada jiwang juga :)


Kau merubah segala,
Cinta yang ku dahaga,
Kehadiran dirimu menyinarikan semula hatiku,
Kaulah segalanya,
yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Hulur tanganmu kasih,
sambut cintaku,
jangan tinggalkan aku seorang diri
tak sanggup lagi dilukai

Maafkan aku, jika salahku,
Peristiwa yang pernah ku alami dulu
Aku tahu, betapa pahit mu,
menerima sejarah hidupku

Kaulah segalanya,
yang menyinar hidupku, kasih
Hanya satunya yang ku cintai

Sambutlah cintaku
Jangan kau pergi dari sisiku
Cintaku padamu ikhlas sejati

Cintaku padamu, ikhlas sejati

15 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hepi enibesari yg ke-3
huhu

AieZa said...

Hepi 3rd Anniversary!

nasz said...

hepi 3rd anniversary!!

Ummi Nuhlan said...

happy 3rd anniversary.semoga bertambah bahagia

fazilzura said...

FUHYOHHHh .. junior ku menjiwang2 kan diri nye..

SELAMAT ARI ULANGTHN YG KE 3...
semoga kekal abadi..
* dina, mintk adik kat mak mu

A.I said...

HEPI 3RD ANNIVERSARY SYAPAK + ZUL!!!

SEMOGA KOWANG AKAN KEKAL BAHAGIA HINGGA KE HUJUNG NYAWA...

kowang nk gi romen mana malam ni? gi jelah berdua..tinggalkan dina kt MIL kau..ngeeeeeee :P

♥ Eda ♥ said...

happy anniversary ye syapa n hubby..semoga kekal n bahagia ke akhir hayat..... werhhhh ni lagu zaman aku cinte ngan bopren lama dulu..cisssss...takmo nyanyik laaaa...kahhhhhh

[I][T][A] said...

Hepi anniversary...

semoga kekal bahagia hingga ke hujung nyawa...

elly @ suely said...

wahhh cantiknye backgr0und baru... cane nk wat backgr0und gbr kite tu?... ko reply kat blog aku tau sya!

HAPPY ANNIVERSARY SYAFA N ZUL... SEMOGA KEKAL BAHAGIA HINGGA HUJUNG NYAWA.... AMINNNN....

FaizAmY said...

HAPPY 3RD ANNIVERSARY FOR BOTH OF U...SMG CEPAT2 DAPAT BABY LAGIK..EKEKEKE

Unknown said...

hepi anibesari to u sya n zul..moga kalian bahagi selamanye

ZiE said...

Happy 3rd Anvsry Syfa & Zul
Se,oga ikatan korang akan terus berkekalan sehingaa hujung nyawa. Tambah2 le bilangan ahli kerluarga tu dina dah nak masuk 2thn la. Hihihi

Syafa said...

thank you guys!!!!love u all forever!!!muahhhhhh..tq for the sweet wishes!!!!i appreciate it!!!muah..muah..muahhh..hehe

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

amboi2 mak dina, jiwang ek!? sila kawal perasaan anda ek k.sya, ekekekek...mcm baru kawin je ek? dinaaaaaaaaaaaaa...jaga2 kamu kang pasni kamu lak jd kakak, hehehe ;)

api anibesari yg ke3!

el said...

hepi nbeseri sya and zul..smoga bahagia hgga hjg nyawa...