Wednesday, May 6, 2009

TAG KAWIN??

Salam..
ni tag dari pengantin dara alyn
aku dgn VANGGA nyer wat tag ni!!!
suke!suke!suke!
ha..nak tgk sgt gambo kawin eh???tgk la...sweet kan aku??kahhhh




Memula upload gambar kahwin yang paling korang gemari...



1. Nyatakan 4 sebab mengapa korang suka dengan gambar di atas.

1) kami nampak sweet gile!!!!mcm prince n pricess !!kahhh
2) sebab dua2 perantin senyum simpul
3) sbb hari kawin aku!!aku mesti la suke!!!
4) suke sbb laki aku time ni mcm officer CIMB..KAHHH


2. Bilakah tarikh pernikahan korang dan di mana?

aku nikah pada 12 mei 2006 (nak dekat anniversay ni..ngeh.ngeh)
bertempat di Masjid Al- Akram Kg Datuk Keramat, Key yel..

3.Tema


tema blah aku : BIRU + PINK = SWEET KAN??


acara potong kek : DRESS BIRU TU..AKU PINJAM KAK IPAR NYER..
TQ KAK IPAR..


tema blah laki aku : HIJAU PUCUK PISANG!!!
time ni muke dah minyak2 weh.letih gile..tgh ari buta!!!


4. Mengapa korang memilih si dia tuk dijadikan teman hidup???

hmm..kenapa aku pilih si dia???dah tentu la aku sayang kat dia..sgt2 sayang kat dia...bercinta lame tau...dari tahun 2000..hehehe..selama aku kenal si dia ni..dia sgt la bertanggungjawab terhadap keluarga,caring husband,hmm..suke melalak(menyanyi la)..aku suke!!hehehe..pastu kadang2 tingtong gak mcm aku..suke wat lawak..sebab utama aku memilih si dia sebagai teman hidup adalah kerana..si dia bernama ZULHAIRY ni adalah suami yg baik.harap2 awk baik sampai bile2 yer..hehe..aku berharap si dia boleh menjaga aku dan anak2 aku kelak.sayang awak!!!hehehe

5. Nyatakan harapan korang dengan ikatan perkahwinan ini.

Harapan aku x byk beza dgn harapan para2 isteri di luar sana la...mesti nak kite sebagai isteri nak kan kebahagiaan dunia akhirat..dapat membentuk sebuah keluarga yg sgt2 bahagia!!insyaallah..pastu dapat melahir kan zuriat yg chumel2 mcm mak diaaaaaaaa..kahhhhhhhhh..ayahnye sweet je..

6. Tag 6 orang lain tuk buat tugasan ini

1- wahida
2-oya
3- nik mazliani
4- syafiza
5 - suely
6-zie

sila buat kerja tugasan anda!!jgn leka!jgn malas!!aku cepuk sorang2 krg!!!


5 comments:

Mizz_Ila said...

suka aku baca

Syafa said...

aku pun suke ila..kahhhhhhhhhh

iera_ayien said...

suka kaler biru...cantek lak combine ngn pink yer...

akk baru pasan muka ko ngn zul ada iras2 ler...kat mana erk?? senyuman kot...jodoh pjg ni...Aminnn

syafyza abd samat said...

eceh ceh pa!pestime tag aku nih!ekekee
nti aku wat yer..
aku tau ko~zul da kwn lame..
at last,smp gak jodoh korang kan..ehehee..
ko igt x aku attend sume majlis nikah ko smp la kat tmp zul pon aku dtg tau!ehehehe
moga jodoh korang kekal hingga akhir hayat..cewahhh!!!

nasz said...

best jugak tgk gambor kawen kwn2