Monday, May 11, 2009

PUTERI KELUMPUK BAMBU

Ari sabtu ari tu jalan2 jap kat jusco au2..konon2 nak cari seluar keje la...skali menda lain yg aku beli..mainan utk dina..rm10 je..satu set...ade gelang,rantai,crown,handbeg..dan yg paling penting..KASUT TUMIT TINGGI!!
aku dah larat marah dia main kasut tumit aku kat umah tu...kletang..kletung dia pakai..bisinggggggggg...so,aku beli la...ni la kisahnyer reaksi baru dpt kasut mainan baru..abis dia wat mcm kasut betul2..kahhh..jgn tergolek sudah nak...


video

7 comments:

saveme_zero said...

tu tandanya anak ko dah besar sya..ngeh ngeh ngeh

ai said...

KELETAK KELETUK!!!

sama la cam anak2 dara aku. Opet kalau dia tak jumpa carik kasut tu lagi sebelah, mau dia ngamuk tarik2 aku paksa suh carik gak! :P

ZiE said...

dina dah ada kasut tumit tinggi la
dah besar anak ko sya dah leh bergaya... dlm erti kata lain dina dah menizinkan mak dia untuk mendapatkan adek baru. kahhhhhhhhhhhh

fazilzura said...

wakakakaka... akil pun suke pakai heel aku .. sure lelema jahanammm...
ayah dia awl2 dh sorok kasut dia takut akil main ..

kasihatie said...

hihihih....jangan tergolek udah la...tp kan skang nie kasut bebudak banyak yg stail ader heel...pasni bergaya sakan la si dina..

♥ Eda ♥ said...

semalam aku try bukak tak bole..arini baru lepas nak tgk... hehehe.. elok lak tu muat2 dina pakai kan..tapi bising gile ..jap g org ingat awek mane la ngan hi heel..kahhhh...nampak big gurl sungguh anak ko skang syapa... dah pandai melaram..pehni beli set mekap plak la yer...muahahaha..

FaizAmYAirieL said...

owhh dina dah pandai melaram dgn kasut tumit tinggi mak erk..padan la mak belikan kasut baru..ehehee..mcm tu la dapat anak gegirl kan..bile agaknye aku nak dapat gegirl ni, mesti aku yg lebih2 melaramkan anak aku nnt..ehehe