Friday, March 18, 2011

putar..jilat..celup.makan...grrrr

ha..korang dah try ke oreo baru tu???yg iklan budak2 chumel kat tv tu..yg konon2 mengigil kesejukan lepas mkn oreo tu..haha..ni la ari tu teringin lak nak rase mcmane sedapnyer oreo baru ni..hurm..bagi aku..sedap lagi yg asli tu..yg ni mcm berangin la dlm dia tu..x minat mak!!!

tapi dina makan lajuu je..sedap ke dina??meh kite wat iklan jap..whakkakaka




MEH LA MKN OREO ICE CREAM NI KAWAN2..DINA SUKE!!HEHEHE

3 comments:

ayien78 said...

sya..dina nak gak mkn..anak2 aku 3 budak kenit tu... haraaamm tak mo..dia kata yg tgh tu pedas...sbb rasa berangin kot

Nur Syafawati said...

ha ah..dina pun lepas mkn dia ckp "pedasnyer biskut ni makk..ade cili ke?"kahhhhh

eLYies said...

suka si dina tu makan oreo yer..aku tak kasi sangat..kang sembelit budak2 tu