Friday, March 18, 2011

peringkat pertama berjaya!!

Alhamdulillah...hari ni GENAP LA AKU MENYUSU SECARA ESKLUSIF ANAK KEDUA AKU NUR SYAZA ILYANI ..Amin..Amin..Syukur Ya Allah..Kerana Kau beri peluang untuk aku menyusu anakku dgn susu badan ku sendiri..Disini aku nak ckp yg aku sgt2 berbangga dgn diri aku sendiri!!!!hoyehh syafa!!hoyehh..ANDA BERJAYA MENYUSU SECARA EKSKLUSIF ANAK A NDA SEMALA 6 BULAN...TERUSKAN SAMPAI 2 TAHUN..INSYAALLAHHHHHH..

18hb September 2010 aku lahirkan Yani..arini dah 18th March 2011..6 bulan dah dia ari ni..sekejap nyela masa berlalu..skrg yani dah pandai meniarap..lepas tu boleh duduk pulak..then berdiri,dan trus terkedek2 berjalan..haihhh..seronok tengok anak2 membesar depan mata ni..sejuk je hati ni rase..Perkembangan yani so far alhamdulillah..mcm budak2 sebaya dia jugak..

Harap2 kalian dpt doakan aku /support aku utk teruskan menyusu badan smp 2 tahun..INSYAALLAHHHH..skrg dah lepas peringkat pertama..yani pun aku dah bagi mkn nestum+biskut+nasi lenyek2..dia hanya menyusu waktu malam je..tapi still susu badan ok!!!no susu formula..:)

my cutie pie..

ni baru lepas beberapa jam keluar dari perut aku..hehehe..sepet sungguh la!

3 comments:

eLYies said...

chaiyok..chaiyok..aku dulu pun dapat 11 bulan je..huhuhuh

eLYies said...

chaiyok..chaiyok..aku dulu pun dapat 11 bulan je..huhuhuh

Lyana@Mely said...

tahniah kak sya..i'm proud of u too...teruskan selama yang mungkin