Wednesday, March 2, 2011

adik dah bangkit, kakak terbongkang

Memang tiap2 pagi dlm kul 630pagi anak kecik aku tu akan kejut aku..kiranyer dia jadi alarm aku la..x yah kunci alarm dah..hahaha.
bile dia dah bangun tu,kena cek 2 benda..sama ada dia haus or dia berak!!
selalunyer dia berakk la..tepat lak tu 630am dia berak..maka aku pun terus la bangkit...

kakak dina mmg slalu tido lewat..so,nak bgn pagi pun sgt la liat..kena ada cara nak kejut dia.kalau salah cara,mengamok la dia..sakit kaki laa...kaki nak patah la..dina penat la..dina x larat laaa..haih..mcm2 alasan kalau x puas tido..nak x nak aku terpaksa gak kejut dgn penuh budi bicara..kalau x mcmane aku nak gi keje..aku kan gi keje ngan laki aku asing2..huhuhuh..harap maklum...

tgk la tu..celik mata yani..kakak sedap je zzzzzzzzz..


alhamdulillah, chic pox yani dah beransur pulih..:)


yani baru sudah berak..
kakak aku upah susu dulu..kalau x mmg x bgn laa

dah sudah tukar pampers adik tu..aku gi la mandi jap..
keluar2 tgk eh..tido balik ko kakak??haih..stress nak kejut dina bgn pagi..

saya,

5 comments:

el said...

hahahaha anak aku pulak abg yg sllu bgn awal..adek lah mmg lena tido..so abg lah kejutkan adek...

elly @ suely said...

sm la cam anak2 aku... si adik seng je bangun... si abg, kena angkat ko... mls nk kejut, kang aku lagi lambat dbuatnye! haha

iera_ayen said...

sukenya aku tgk 2 badik nih...nak2 si pipi labuh tu...geram nk gomol jerr....

irma said...

ingat mak je nak tido sesedap...kakak pon nak tido sedap..kahkah

eLYies said...

adik pulun nak gomol botol kakak..hahaha

aqila plak ikut mood..kalo time mood ok..senang dia bangun..ce mood tak ok..MELALAK ok pepagi.huwaaaaa..

aqil pun sama je kaedahnya..sepesn!!