Monday, September 14, 2009

JENG!JENG!JENG!


Salam...
seperti yg aku janjikan..
nak tunjuk gambo dina bertelekung..hahaha
mase dia nampak je telekung tu..bukan main menjerit2 nak pakai.
aku tunjuk dlm kete time tu..kahhhhhhhhh..

smp je umah ..trus dia nak pakai..x sabo anak aku ni..
kahhhhhh..tegelak aku tgk dina ..pakai telekong tapi masam jekk...
tapi bila suruh bergamba...senget je pale tu..hmm..

Sonok dia dpt telekong..mlm tu aku ajak dia smayang skali...alhamdulillah..dia elok je dok sebelah..aku sujud dia sujud..tapi 1 rakaat je la..kahh..selebihnyer..dia main pusing2 dgn telekung tu..
xpela dina..asalkan dina dia nak ikut aku jemaah tu ade..hehehe




Ni la projek aku ari sabtu lepas..x gi mane2...satu ari dok umah wat kuih yer..bahan2 dah siap beli dah bulan lepas..wat mase ni aku dah wat choc cip cookies, tart ngan samperit je...tgh la mingu ni kalau rajin aku wat 2 jenis lagi..cukupkan balang aku yg 6 biji tu..hehehe





me...

9 comments:

MUMMY ILA said...

dina cam jemaah haji.. lhahah..muka tu mmg susah nak senyum..kahh...

wah...cookies..x sabo nak terjah

saveme_zero said...

alahai...bagus dina ni.

wahh...cookies erk..harus terjah.

syahfiza abd samat said...

huiii syapa...ade dah ciri2 nak jadik ibu mitholi neh..ehehhe..chayok2 syapa!!!

Mommy Prince said...

wah..rajinnyer wat tart.. aduhai.. meh skit..

fazilzura said...

aduyaiii sgt2 ler cute dak dina tu ..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

rajin nyer ko buat biskut sendiri eh..
aku nak order tat nenas boleh???

ehem ehem

eLYies said...

dina baru balik haji ke nak..hehehe...aqila jugak tak dibeli lagi telekung...nanti la tunggu ibu dia berduit sikit..hehhe

sakan ko yer buat kuih..aku gak tgk je la..huhuhu...NASIB BADAN

FaizAmYAirieL said...

alar dina...inilah menantu pilihan semalaya ni..ekekkee...bagus dina ni..rajin ikut mak jemaah yer..ehehee...wahh..wat kuih raye erk....nnt tinggalkan skit utk open house ko erk sya..ngeh ngehh

el said...

alhamdulilah bagus menantu kesayangan aku ni..kalo danish tgk..sure bertambah2 sayang..kahhhhhhhhh

wahhh ko kan..kueh2 ko semua cun2..cam ko gak le...heheheheh mmg superbb kueh2 ko...tgu aku nak rasa jerk..huhuhu

aku raya pertama kat penang...
raya kedua balik kpg lah...