Friday, September 11, 2009

DAH SAMPAI!!

Akhirnyer..smp gak brg yg aku order...ape eh aku order?
hahha..TELEKUNG BUDAK..bukan ape..semenjak dua menjak ni..anak dara aku slalu kacau aku time sembahyang la..skit2 dia selak kain tu..skit2 dia tarik2..x kusyuk tul!!!huhuh..ade satu ari tu..tetiba terkeluar lak dari mulut dia..

"mak..dina nak songkok!"
ha??songkok??songkok lelaki la..dina perempuan"
tu..songkok macam mak pakai tu"(aku masih bertelekung time ni)
owh...ni telekung..bukan songkok..te..le...kung!
TEKEKUNG??DINA NAK TEKEKUNG MAK..
dina nak ker?nanti la mak cari eh..
trus lari keluar..main beskal dia..hehhe

Tq tu sue
sbb bagi link ni kat aku ari tu..tq sgt2..aku sgt menghargai nyer..
ahaksss...harap2..lepas dina dpt ni..dia x kacau aku dah..dia same2 la ikut aku solat..Insyaallah..aku beli kat sini ayubatik
rm25 je..+ postage rm5 = rm30 la..hehhe







AKU...

10 comments:

el said...

alhamdulilah nak gak dina pki tekekung tu eh..hope pas ni dia sllu lah ikut mama dia solat eh..jgn kaco2 dah tau..

saveme_zero said...

syukur alhamdulillah. nti ko try pkikan sya,sure manis jer. wanita solehah nti

FaizAmY said...

cantiknye telekong dina..siap ade beg cute tu...pas ni dina leh la sembayang berjemaah dgn mak yer..

nasz said...

aku nak tgk dina pakai heheh

Fiza Nordin said...

aku beli baby punye kat mydin jek...

fazilzura said...

alahaiii sure cute bangat yek junior...

Jue @ atanayuiman said...

mesti come kan..? leh berjemaah la pasnie.. :-)

Nurshahfamily said...

syukur alhamdulillah. pandainye dina..... pas ni leh berjamaah ngan mak ayah yer... jadi ank solehah ye dina... amin

Teharahman said...

kemain ank dara sorang ni dh nk solat..!bagusstaw..didik dr kecil ni..

[I][T][A] said...

comellah telekung dina sesuai dgn dina yang cute tu... :)