Wednesday, June 10, 2009

x sabar rase nyer...


Salam...
dlm sebulan ni..aku ngan laki aku sgt2 teruja tau..happy sgt..ari2 kalau kitorang berborak..mesti selit pasal menda ni..hmm..bile la agak2 nyer semuanyer nak selesai..x sabar rasenyer....Harap2 semuanyer selesai cepat la...aku ngan laki aku dah x sabar2 sgt nihh!!!!!agak2 ape yg yg aku x sabar sgt tu??korang leh teka x...kalau korang leh teka..aku bagi comolot 3x..kahhhhhhhhhhh..

Nanti2 la aku cite eh..aku tgh x sabo nak tgu satu menda ni..hmm.bile la leh dpt neh...patut nyer ari ni dah leh dpt..tapi x jadi..insyaallah esok..pastu aku horreyyyyyyyyyy....






aku yg seronok,

10 comments:

FaizAmYAirieL said...

aku tau aper?? kunci rumah la tu dah x sabar nak dapat n tak sabar nak angkut barang n dok kat umah baru kan kan kan?? tp aku x mo comolott...aku nak rabe ko leh x?? kaaaaaaaahh

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

ko tak sabar nak pindah rumah baru kan? kan? kan? aku takmo cium molot tau..wakakaka aku nak duit weiii

irma said...

aku tau.......knci umah baru...ko dah x sabar masuk umah baru...
haha cepat comolot aku...

♥ Eda ♥ said...

eleh tak sabo nak romen kat umah baru la tuh..haha...aku pon tak sabar nak balik gak sya..nak rasmi rumah baru ko tuh..klau nak mintak mintak aku tulung tengok ko kemas..panggei la..kahhhhhhh

ai said...

AKU TAU!!!!! KUNCI UMAH KAN??? MEH COM JUBO AKU MEH... :P

aku pon tompang hepi utk kau jugak..harap2 sume berjalan lancar k..

~rindu la nk chat ngan kowangggggg.. :(

-:- Zafran BabyAndKidsCollections Enterprise -:- said...

haaaa... aku pun rasa KUNCI RUMAH la nie eekkk..??? BESTNYERRRRRRR.. daku pun dok tunggu juga nieeee.. tak juga tepon2 lagi nieee. waaaaa leh dapat ker idak nieee..

** takpun kereta baru.. hehehe... ;-)

MUMMY ILA said...

pertama sekali ko x sabo nak kunci umah..lepas tu x sabo nak masuk umah..lepas tu x sabo nak sumbatkan semua barang2 ko dlm umah tu.. lepas tu x sabo nak mega2 kat dlm umah tu.. wat adik dina made in ukay perdana. wakakakaka..

lepas tu x sabo nak berjemaah kat surau depan umah. lepas tu x sabo nak bg mak-mak ayam makan kat umah baru.. lepas tu..x sabo nak bayo kat bank bulan2..

wakakakakak.. meh sini comolot aku...:D

nasz said...

ni mesti tak sabar nak masuk umah baru beli ni kan?

Bibu said...

wakaka..aku suke komen Ila..complete!
smoga dpt kunci tu cepat!

fazilzura said...

KAHHH .. siap nk teka teki ler plak yeeeee..

sah2 ler dh tau nk pindh umoh baruu..
pehtu nak wat anak baru .. eh yeker ..? ye dina kan kan .. dina nak adik kan kan