Wednesday, June 3, 2009

aku rase ni tag merapu ni...

Salam..
tag dari kak irma
mcm2 la tag ko ni soal aku kak ...
ape2 pun aku tetap wat gak..demi ko..kahhhh


1. Bekas kekasih saya adalah..
laki aku la weh...

2. Saya sedang mendengar...
lagu kat blog..

3. Mungkin saya patut..
tido..

4. Saya suka...
jalan2 n shoping

5. Sahabat-sahabat saya...
sgt sporting dan gile2

6. Saya tak paham...
aku x paham sgt ape yg lawyer rumah tu ckp tadi..

7. Saya kehilangan..
wat mase ni xde ilang ape2..

8. Ramai yang berkata..
weh sya..nape ko tembam ni??

9. Cinta itu adalah...
L.O.V.E

10. Di suatu tempat, seseorang sedang...

tgk tv sambil bebel2(anak dara aku)

12. Saya akan cuba...
aku akan cuba siapkan tag ni segera!!sbb aku dah ngantuk weh!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud..
hmm..kekal abadi kot..xde noktahnyer..boleh gitu??

14. Telefon bimbit saya..
E66 slide tu...biase2 jer..x mampu nak beli blackberry..strawberry leh la..

15. Bile saya terjaga...
Boldmesti tgk jam!!!"adoi..dah lambat!"


16. Saya paling meluat...
bile org gedik2 depan aku,pastu control cun..boleh blah..

17. Pesta/parti adalah
mesti di raikan..sonok la party!!

18. Haiwan yang paling comel penah saya temui...
koala bear kat goldcoast ,Australia...cute giloss..

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya ialah...
18tahun!!!!!syok gile dah abis skolah!!!

20. Hari ini..
hari ni 3hb June 2009...aku gi jpe Lawyer utk sign snp rumah

21. Malam ini saya akan..
mkn malam bersama suami, anak..sedap weh aku masak!!sambal udang+petai

22. Esok pula saya akan..
esok aku keje la mcm biase...esok khamis..

23. Saya betul2 inginkan..
aku betul2 inginkan percutian yg indah mcm ke paris ke..kahhh

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini..
"hmm...comey gak aku ni bile dah make up eh.. walaupun dah kembang mcm tempayan"

25. Pusat membeli belah atau arked permainan...
hmm..aku suke jalan2 ke shoping mall..x kisah la mane2 pun..arked permainan??aku suke bwk dina ke playground..sbb dia sgt suka kan buaian...

26. Makanan barat atau jepun..
barat!!!jepun i cannot go!!!nasi sejuk!!kahhh

27. Bilik yang terang atau gelap..
gelap lagi tenang..

28. Makanan segera adalah...
meggi mee..not really good for your health

29. Ayat terakhir yang anda telah katakan pada seseorang..
"dina, jgn tgk tv dekat sgt!!!krg sakit mata...sini!!!!!"

dina jawab "yelaaaahhh...yelaaaahhh.."
eh..ehh...budak ni...menjawab!!!



AKU ,

3 comments:

ai said...

KEH KEH...tang menjawab tu kelako! kiut je..

irma said...

haha...merapu x merapu...tetap ko jawab...haha

FaizAmYAirieL said...

hamboi dina pandai menjawab erk..ehehee..cute giler...