Friday, December 16, 2011

sponsor by him

15.12.2011, Firstly happy 37th anniversary to my mother & father in law..and also happy belated anniversary to my lovely mother & father , on 10th December 2011.

Smalam petang tgh syok bersenang lenang di ofis, dpt msg dari abg aku...

"Dik malam kang johnny, kul 8, jusco au2."
aku reply " open table ya? baekkkkk"

vavava..masyukkkk..abg aku nak belanja mkn satu family...hehehe...tq abangkuss..

ckp je kul 8...smp nyer nak dekat 9 gak...cisss..janji melayu mmg gitu..kami antara keluarga yg terawal..ahaksss..

amoi ni dah mengantuk.time ni dlm kete nak balik dah..


yang x bape nak ensem tu adik lelaki aku..sebelah nyer kak ipar aku..

ni la tukang bayooorr tu merangkap abg aku...hehehe..masing2 dgn anak kecik

bezanyer muke 2 badik ni kan..yg mane lagi lebih ke arah aku???cuba teka??


ayah,mak,syafiq...with new member salena
mak nampak sihat dah..alhamdulillah..waiting for next month radiotherapy pulakk
ayah sentiasa ada dgn mak..:)


comot je anak dara aku ni..ishh kakak..senyum biar ikhlas

ni lagi sorang dak comot...anak buah aku syahmi..abis dia mandi air pancut kat jusco tu..org sibuk2 mkn..dia gi main air.


my lovely mother & father in law.
aik..mcmane dorang leh ade skali kat johnny ni???ni nak cite skit..

alkisahnyer, balik dari amek anak2 kat umah mil, kami borak2..mil bgtau, arini anniversary dorang...ape lagi..trus la aku sms laki aku( for sure laki aku x ingat anniversary mak pak dia)hehehe..kira aku jadi reminder la...

dlm kul 8pm ,laki aku smp umah, trus kami ke tempat yg di tuju..laki aku bgtau la..dia baru balik dari umah mak dia..dia suruh mak ayah dia pegi dinner kat victoria station...ala2 candle lite gitu..hehehe..sbb dah janji nak bwk dorang mkn kat situ..laki aku suruh dorang pegi dulu sana...nanti dlm kul 10 gitu...kami dtg sane utk bayar kan aje..wahhh gitu...tapi dorang x mohhh..segan katanyer..x tau nak order ape..hikhik..comey je... aleh2...laki aku ckp " xpela kalau x moh..meh la dtg jusco au2 ni ha..mkn johnny" trus dorang kate "OK! hahahha..sabo jela..rugi nyer mak ayah, dah terlepas nak makan lobster...bukan senang nak dpt mkn lobster..hehehhe..



muke takut kena marah dgn papa nye..hehehe


makan dgn bersungguh2 masing2.kebuluq..
yg baju purple tu adik bongsu aku..xde plak gambar dia..


ha..nampak la skit ija..hehehe


amoi saya tunjuk peace!!!!


aku lupe nak tanye abg aku...mkn malam ni sempena ape...hehehe..org bank dpt bonus kot eh??hehheeh..ape2 pun..tq ye abang sbb belanja kami seisi keluarga mkn...alhamdulillah kenyang..insyaallah, next year turn aku pulak nak bwk semua gi mkn2...doakan semoga kita sentiasa di murahkan rezeki..insyaallahh.. :)

me,

1 comment:

el said...

anak2 aku pun sm kalo npk air pancut ke ape..sure nak main x reti dok diam...hehehehe..hepi nbeseri2 to both of them nok..smoga dimurahkan rezki n pjg umo