Friday, December 9, 2011

FLASH CARD HANDMADE :)


HOYEHHH...arini agak moody benor nyer..bukan moody ape..bosan nok..xde keje kat ofis ni..tgh2 layan lagu kat youtube..tetiba ter browse lak satu web ni..pasal education anak2 la..hehehe...

teringat dulu..time anak sulung..sanggup berabis duit..beli mainan,buku bacaan, termasuk la flash card..korang mesti penah beli gak kannnn...tapi tu dulu laaa..semua menda nak beli..semua nampak..semua nak kannnn..skrg ni dah mcm bijak skit la..maklum la..zaman IT ni...boleh print sendiri je..x yah nak gi beli kat kedai tu..jimat skit duit..hikhik..

bermodalkan kertas warna warni yg keras, tali (aku amek tali ikat tender tu..sepah2 je kat ofis ni) terhasil la FLASH CARD INIII..




EH..bukan ni..ni bukan flash card..ni amoi kecayangan aku..hehehhe..utk dia la card ni..sbb dia byk mulut sgt..saje nak uji IQ dia dgn card2 ni...

Z for Zebra...KUDA BELANG :)

KALAU dia nampak ni..mesti dia ckp "FISH"

NI PULAK..mesti dia jelir lidah je..sedap kot..

ha..kalau ni..confirm dia trus gi peti ais..amek buah apple dlm tu..hehehe

kalau korang nak wat mcm aku ni ..boleh je..korang pegi je kat sini..mcm2 ade..boleh print je semua..freeeee ye!! have fun with your children guys!!





sharing is caring :)

2 comments:

el said...

hahahahah thx sha for sharing

semua buku2 abg n kakak
alana dah gigit n koyak kan miahahaha sabo je lah ngan itu budak

Bibu said...

rajinnya print..ko donlod balik appstore..dlm tu byk flashcard..beribu perkataan..siap pronounciation