Thursday, December 8, 2011

persiapan kakak


X ketinggalan la anak dara sulung aku si dina ni..tahun depan dia dah mula skolah..x abis2 sebut nak gi skolah..ari2 sblm anta dia umah nenek dia sblm ni..mesti lalu skolah dulu..hehehe..amek aura...mesti dia lambai2 kat skolah tu...walaupun xde org..owh..cian anak aku sorang ni.hehehe.

Minggu lepas asben aku ade bg duit belanja utk keperluan dina start skolah...so, smalam lepas balik keje...kami 3 banak(without laki aku..dia keje) kami pegi la cari beg skolah ngan kasut dina..x jauh..taman melawati saje..letih aku mendukung si kenet tu..naik muscle aku!!!

ni amoi aku ni...x abis2 kacau kakak dia...hehehe


kasut kakak..size 29 ko!!!gedabak kaki ko kakak oii

x tau ape motip dia sengetkan kaki kiri dia tu..klako plak..

tgk la si adik tu..dok mendongakk tgk kakak dia posing..cian..utk adik xde pape..hehhe


mak budak2,

3 comments:

el said...

rmi lah anak2 geng mak hayam taun 2007 start skolah nok..termsoklah anak teruna aku danish boy tu..dia pun x sabaq nak sekolahhh dahhh..satu hape xbeli lg..dok bising dok beringat kat aku..mama beli nak beli skul beg..skul shoe bagai hahahaha...

nti dina msok sekolah mn sya

Nur Syafawati said...

el..mmg ramai anak2 hayam masuk skolah tahun depan..heheh.t.ermasuk anak kite..selagi ko x beli brg2 tu..selagi tu la dia dok kabooo bile nak beli..bile nak beli...hehehe

dina aku anta tadika kemas je el...:)
sama mcm elly anak kak ai

A.I said...

sama la size ngan kaki si ely. rangka dia beso.
hehe...lawak lak aku tgk si amoi tu duk menyangkung ngadap kakak dia ;)