Wednesday, August 5, 2009

SONOK TGK TV YER??

hmm..tv kami dah dipindahkan ke dlm bilik anak dara ni ha...
thanks to ila..sbb bagi dina cd learning utk anak dara dia yg sorang ni..hehe..tq ila lalink!!jasa mu ku kenang...mmg tekun dia ko..skrg pun dah pandai dah..tanye2 aku "mak..nose mane mak..nose?"wahh...ini satu perkembangan yg baik...hehhe..tq ila..

Dia yg sibuk nak suruh aku pasang cd tu..aku pun pasang la..pastu aku bgtau dia.aku nak masak..dia pun kate "mak pegi la macak..dina tgk cd ye"
huh..senang ati aku..sblm ni dia susah nak tgk tv tau..asyik ikut bontot aku jeeeee..sakit jiwa gak kadang2..hahah...tgh2 dia leka tu..aku cuba2 nak intai la..ape betul ke dia tgk cd..ke dia dok wat kerja lain..hmm..ternyata..dia mmg tgh kusyuk tgk cd ko ila oi!!!!suke akuuuuuuuu...


C.A.T is CAT!

aku masih mengintai..tapi dia x pasan lagi la..

leka lagi tu!!!!sonok ye cd aunty ila kasi??


alamakk..dah kantoi la!!dia ckp ape tau?
"mak..jgn la sorok2..meh duduk sini tengok tu!"


ishh..mak ni..malu la dina!!!xmoh!x moh!


aku...

13 comments:

MUMMY ILA said...

wakakakaka.!!

tu pasal la anak aku sukakan TV. bukan sebab KARTUN tp cd-cd ni.Elok bg budak-budak tgk cd camni. Atleast dia mengadap tv tu berejam2 pun sbb dia blaja.
Tambah plak anak dara angkat aku ni, si dina sgt petah bercakap. amatla sesuai. sya, kalau ko pasan ada 1 program PRESCHOOL POWER tu.. kalau dina selalu tgk, insyaALLAH dia leh berdisplin. Sebab dlam tu dia ajar berdikari.

syahfiza abd samat said...

pa,klako nye la hai dina tuh!ehehhee..balqis pon kitorg slalu wat gak camtuh..tp kan dier takmo citer lain...UPIN IPIN jer yg dier bole layan berejam2..kdg2 aku try tuko gak ngan cd learning, tp xjalan la pa..dier suh tuko blk,tunjuk2 cd player tuh!adeiyai!!camno tuh??eheheheh

♥ Eda ♥ said...

pehni suh mak beli playstation plak yer..kompom dina tak kuar2 dah dari bilik...mak romen sebelah pun kompem tak dengau punyalah...hehehe...

pstttt mane tv slim shady kau..meh la show off skit....teruja aku nih!

eLYies said...

bagus2...

aku pun nak cari la utk aqila..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

hahahha
cerdik la anak ko sahfa. best

Nur Syafawati said...

ila: tq sayangggggggggg.. ilike that cd..sgt byk membantu...

fiza: fiza..ok la balqis nak gak tgk cd tu..anak aku x moh ler..susah..dia lagi nak ikut bontot aku ni ha..huhuh

eda : woi..romen2 jgn sebut yer..bahayer..kahhh krg horny lak..kahh

yies : ko gosok2 la tetek ila tu..kot2 dia leh burn kan utk ko..kahh

tinie: weh..nama aku syafa..bukan sahfa..kahhh...

~~ciklinn~~ said...

alahaiii bestnyerr dia... baguss tau CD2 camni... nanti lama2 dia inagt semua2 tu... pandai lak ha duk sorang2 tgok TB tu.....

saveme_zero said...

wahhh...sudah ada minat yer. ni satu perkembangan positif sya. maju lah dina untuk negara..ekekekek

el said...

ko beli kat mn cd tu ila...
aku pun nak ajo si danish tu...
asyik tgk otomen dia jerk..

bglah dina..nak gak dia belajar...
harus danish pun aku nak ajo cm tu gak..huhu..
bila kt mn cd tu
ape nama cd tu sya...
learning ape???

*MaMa HeRdA* said...

Amboi dh ada bilik sendiri dh ank dara ni..hehehe..sonoknyee die..

mummy teha said...

k.sya,pandai nye dina bercakap dh skang ye!!dasaatttt!!
cd ape tu k.ila bg?nampak bagus sgt dia dok tgk je ye!
elok nk bg juge kt danish sbb dia pon jenis xske tgk tv nk ikot bontot aku..hahahahha..
nnt bitaw cd ape ye..

ai said...

besar dah nampak si dina. molot lak cerdik!!

ayuZack said...

wahhh.. sonoknya dina.. dah der bilik sendiri... TV sendiri.. kaya mak ko yer dina... jeles aunty....
Farah pon xde bilik tau....

Bagus la sya, dina suka tgk mende2 camtu.. atleast pembelajaran tuk dia jugak...

ape tajuk CD tu sya.. leh aku cari utk farah lak nnti....hikhik..