Monday, August 17, 2009

KONVOKESYEN ADIK IPAR.

Salam..
entry ni cerita ceritu mase hari khamis lepas..aku cotiii
sbb nyer..nak pegi konvokesyen adik ipar aku(adik laki aku)
ala..yg kembar tu,yg satu U ngan malyana mansor tu..hehhe.
Zuhaila nama dia.hmm..lame gak dia blajo..
amek degree In Education Science.

Ala...nak jadi cikgu la..mcm cikgu ashaari dlm cite masam2 manis tu..whakkaka.

Tahniah akak..(aku panggil dia akak sbb kembar kan..
sorang lagi adik la)
sbb dah berjaya mendapat segulung ijazah..akak sebagai kakak ipar..walaupun bukan kakak betul.sgt2 bangga dgn akak sbb dah berjaya smp tahap ni.abis gak kamo blaja yer..Amin..Selamat melangkah ke alam Kerjaya pulak..Dan tentu2 la kerja menunggu kamo..yela..cikgu kan..
bukan senang woo nak jadi pendidik ni..mcm2 karenah budak2 skrg ni..kak syafa harap...akak sucess dlm kerjaya nanti yer..Good luck n happy selalu..

Utk adik pulak..(Zuhaili)..masih practical, amek Business. Insyaallah dia akan grade bulan 5 tahun depan..Jgn risau..
adik nyer konvo pun kami akan terjah!!!hehehe..

Harapan kak syafa..semoga kalian berdua berjaya dlm hidup masing2..Aminn..



byk sgt org jual bear..meriah!!!


ni la dewan nyer..kami x leh masuk sbb xde pass
so,tgu kat luar ajer..


cubaan anak buah laki aku nak snap pic aku!!
ilang kepala aku!!!


tu dia..dah keluar..


ape lagi..bergambo laa.....peace!!!


ni la zuhaila..adik ipar aku..
tahniah kak


aku dgn si kembar...ella n elly..



sejuk pewot mak ayah yer..anak dah bwk balik
segulung ijazah..Aminn..


dina sgt takut dgn menatang ini!!!



tgk tu..bukan main berpaut kat uwan nyer..takut ngan lion tu..


ala..cik abg x pandang lak..menci!!!hehehe


dina ngan acu ella..


dina ngan acu kembar..same x???


cubaan buat peace


yeah..dah jadiii..peaceee


tgk tu..kayo gilo bapak amoi yg grade tu..
dia di raikan dgn 3 ekor lion tau..
bangga weh!!!semua tgk dia je..heheh

Mlm tu..kami meraikan dgn makan malam kat KDE..
TAHNIAH BUAT ZUHAILA MUHAMAD..


aku...

7 comments:

noreen-bulan said...

tahniah....
eely tu lagi cun la rasa nya...he2..

Ms. Ayu said...

tahniah2..

fuyoo.. siap ade lion tu....
bapak giler kaya sya.....

come lote la kembo adek iparko tu sya, kalo la aku dapat kembo centu kan sonok.... aminn...

syafyza abd samat said...

sebijon muke adik ipa ko kan syapa?ehhehee..(aku sebijon x muker ngan pida?)ekekkeee

elly @ suely said...

cute mute si kembar ni yer... tahniah!... yg x graduation pon untung dpt mkn free ekekeke...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

tahniah untuk adik ipar mu

FaizAmY said...

mule2 tahniah utk adik ipar ko yg baru grad tu..pastu baju ko tu lawo la sya...mane ko beli? bekenan aku... ekekekee.. lagik 1 apesal si dina masam je sambil buat peace tu..takot sgt die dgn lion tu erk..gile la family amoi tu erk siap sediakan 3 ekor naga utk celebrate anak die kat um..kalau kat uk apela die sediakan agaknye kan? ehehee

el said...

muka kembo sama ngan muke syam
heheheh adik badik la katakan
tula siap ada naga tu..perghhh