Thursday, July 2, 2009

PENGAT DOYAN PUNYE PASAL!!!


Salam..
ni story mlm smalam ler...secara x sengaja nyer..kami mak2 ayam ni tetiba merancang..nak pekena pengat doyan kat umah presiden REDBOX..kahh..pn.fazilah..kat platinum tu..ahaksss..

aku,alyn,sara,eda,nik...bertemu sekali lagi di rumah ila...

fuhhh...ade sate,pengat doyan,jajan2,apam,donut,air oren..kenyang gak la aku mlm tu...tq ila sbb susah2 menunaikan hasrat kami yg kempuan mkn pengat doyan..time kasih daun keladi..senang2..ajak la lagi yer !!

gambo aku snap x byk..mcm biase la..masing2 menunggu dari camera senapang gajah tu..kahhhhhhhh..so..layan la kami dan anak2 ayam mlm tu...enjoy!!!



all the foods..


nik ngan eda..sonok eh ko nik?


kuah doyan ila yg meletop!!pekat!likat!menjilat2 aku mkn!
kahhhh


bekalan yg di pesan..ngeh.ngehh


model air kite yer..air minum yer..bukan air lain..kahhh

me,

9 comments:

FaizAmYAirieL said...

skitnye pic ko sya..aku tgh kemuncak kat model air ingatkan bwh ade la lagik sambungan pasal air..kaahhhhh..

MUMMY ILA said...

aku pun x amik byk malam td. esok jela aku tepek

♥ Eda ♥ said...

kahhh paeh...mcm haram gile seks.....alahai bukan 3 kali ke ko shoot gambo mek cover ayu tuang air..

~~ciklinn~~ said...

haiyoo sedappnyerrrrrrrrrrrrr.....pekat likat... perghhhhhhhhh

fazilzura said...

nik tu sapo ?

ieda said...

alahai kuah doyan..mengidam dr pegnan sampai la ni x jugak dapat2...

el said...

asal aku xde dlm itu gmbo
kemain kome eh...
napelah kat belah utara ni xde cam korg..leh la aku pun nk lepak2..tpi semuanye jauh2 duduk pung..huwaaaaa

ai said...

TAK AJAK AKU PON! :(

Mommy Prince said...

Sya aku mmg sangat suke mlm tu kerana aku bujang..kekeke