Tuesday, April 6, 2010

donut ke tocang???


Assalamualaikum..pewitttt...daku kembali beraksi..kahh...poyo je..
ni entry ntah bile2.rase nak refresh blog ni.lame dah x gerak2.kahh!!!

aritu ntah ape rajin aku, masuk dapur (kejap2 je)..tetiba nak wat donut..boleh?padahal x larat gile..MALASSSSSSSSS...huhuh..x sangka lak,jadi donut tocang aku..mase mule2 aku tgk donut mcm ni kat blog sahabat aku..nasrah..cantik donut tocang dia..bekenan nak wat..tu yg CUBA TRY TEST tu.ngeh.ngeh...

Alhamdulillah..jadi gak..wat2 minum petang 2 banak .ok la kan???cuma mcm rentung skit,maklum la..tgh goreng..biar pastu gi chating jap..kahh..lupe kat dapur ade donut..nasib sempat angkat sblm hangit!!!


dah besar kan anak dara aku ni???sengeh je :)




4 comments:

Anonymous said...

WAHHH dh beso anak dara ko sya...

** hehe cute je tocang ko even hangus skit.. kire ok ler tu .. leps ni leh wat banyk2 , sure ramai nak order tu

atie said...

alahai....dah besar dina yer...

tang donut tue yg tak tahan..apsal la kak syafa tayang donut tue...bt atie tak tahan jer...dah la tengah diet skang nie....heheh

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei bak la resepi nak buat donut tocang tu
aku pun nak try buat wei..
macam sedap giler jer huhu

el said...

sya ko pkai resepi nas pya ke..kat mana ko amek..aku pun nak gak torai donut tocang...huhuhu...cantek pic header