Sunday, January 3, 2010

bersama hotmamamia..there we go again!!


Dear reader...
daku kembali lagi..walaupun jarang2..kahhhh
Entry kali ni pasal mandi manda..dan jimba2..
aku planning dgn sue, nik..ila..nak pegi bwk anak mandi manda kat klcc
tapi ila xleh gi atas sbb2 x dpt di elakkan..huhuhuh
so aku,nik ngan sue jela bwk anak masing2 tanpa laki masing2..kahhhh

smp2 sane dlm kul 1040pagi..smp2 bentang tikar..letak makanan..campak anak2 kat kolam trus..x tgu dah..dah tu rancangan nyer pun..kan..tapi kami lepak x lama la...mmg nak blah sblm panas!!hehhe..



tgh2 borak2 tu..aku sembang la ngan nik..(sue time ni memantau sepenuhnyer alya kat kolam..huhuh..) nik ckp dia nak gi wangsa walk lepas balik dari klcc tu..aku pun ade terfikir nak pegi sbb nak cari selipar...hurm...pastu..kul 12 kami masing2 pun balik la ke rumah...balik2..sempat on9 lagi ngan nik..kahhhh..walaupun time tu mata dah x leh bukak!!
pastu dina terlelap..dgn aku2 hanyut..sedar2 dah kul 630...melompat aku..trus siap2 nak ke wangsawalk...smp2 saje..nik sms aku "aku nak gi wangsawalk ni"
kahhh..skali aku lak yg smp dulu..padahal x berjanji dgn dia pun..so,berjumpa la kami di sana...ngeh.ngeh..(ni masing2 x berlaki ni)



anak,mertua,menantu..is it??


nice shoot...


danny tiru dina..good!!


mak borek..anak rintik la..


owh bowling..ko tgu kedatangan ku ..


oit..org suruh keje..ko sempat gosip2 eh...cait!!


murah kan??hot2 mamamia!!jom la tournament!!ade bran???


pempuan ni berangan...


kalau dah mak nye rempit..kemana la tumpah nyer anak pulak???
(peribahasa ape ni??)




its me...

6 comments:

el said...

dina rempit tu x bleh bla la..hehehe

fazilzura said...

FULAMAKKK dina merempit lerrrrr

ayien78 said...

Dina..kena jek gaya dia merempit...
Jay kalao letak atas motor tu jawabnya meraung lerrr
mamat sowang tu penakut ya amat....

iena said...

wah... happy anak beranak nih hehee

Mommy Prince said...

ayien.anak bujang aku pun.mule beriya nak naik.dah aku letak coins..melalak nk turun.miahhaha

A.I said...

berjimba-jimba kowang tak berlaki ye? ngeeeeeeee...

amboi kau dina...betol2 moto tumpah ke nasik! (lg dasyat peribahasa aku ;P)