Thursday, November 26, 2009

ARIGATO GOZAIMASU...



Salam..
ni laki aku la ni..tetiba nak mkn jepanggg..kahhh..aku x kisah.ikut ajer..smalam laki aku coti..dia amek aku balik keje..pastu singgah care4 wmaju dia nak cari seluar keje...dah tu gi pulak ampang point..nak cari pouch bag utk keje gak..hmm..pastu tetiba dia ckp lapar...atlast..ke shushi la kami...ha..dina???dina kat umah mil aku laa...hahaha..cian dina..kena tinggal sbb kan bapak nyer lapo sgt...

Hmm..aku benornyer x bape pandai mkn jepun ni...ni laki aku la dulu..masa bercinta dia rajin bwk mkn jepun..aku ikut je..mcm biase la..x membantah.kahhh..smp skrg pun..aku x tau nak order ape utk mkn kat sushi king tu..slalu aku order KODOMO BENTO SET je..tu pun dah kenyang gilosss...sgt2 kenyang yer...laki aku lak mlm tadi mkn chicken pari2..ape ntah..konon2 mcm peri2 sos la..pedas2 gitu..layannzz..pastu set tu dpt air yakult...dpt la 2 botol kecik tu..aku ckp "ni la simpan bwk kasi dina"(mesti nak ingat dak kecik tu)kahhhh...pastu...trus balik amek dina...


ni menunyer...

suasana di sushi king ampang point

Tapi tgh2 mkn pun kami selit2 gak cite dina ..laki aku ckp "cian anak aku x makan..."xpela...kite bwk dia gi pasar mlm karang.."kahhh..tu la..bile xde anak..sunyi pulakk...bile ade tu..asyik wat kite sakit jiwa je..ahahhaa..


ni la kodomo lion aku..
eh..kodomo bento!!!


ni timun kot..aku telan je

lapar sungguh ko ye yang??

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

smp2 umah je..mandi2..keluar balik.bawak dina gi pasar mlm..seperti yg telah di janji kan..bile tanyer "dina nak beli ape kat pasar mlm?" jawapan dia mcm biase "nak beli belon!"(ahhh..x yah..rugi je..tiap2 minggu nak beli belon..smp2 umah..dia biar je belon tu) kite beli buah je!!!!ahaksss...

tgh2 jalan tu..nampak la org jual dvd(cetak rompak la of course) rm8-1keping...cina tu ckp..amek 3 la kakak rm20!wah2..pandai ko yer..aku nak amek 1..ko suruh beli 3...tapi xpela..aku amek cite PAPADOM,JENIFER BODY , 2012..huhuh..mlm tadi sempat tgk papadom je..sedih gak la ending nyer..tapi cover..cover..x menitis air mate lagi..kahhhhh...mlm ni maybe nak sambung tgk cite 2012 lakk...layannn.... :D


DVD
PAPADOM,JENIFER BODY&2012

9 comments:

A.I said...

huiii..makan jopun! sodapnyeeeeee...

el said...

woi mahal nyer
3 keping RM20
kat sini..3 keping RM10 jerk
muahahahahaha

woii kodomo lion ko tu sgt sedap laa
harus kenyang kan...

yelahh mn2 mak pun kalo kuar berdua sure igt kat anak...tpi bila bw anak betul la sakit jiwa..berdekah3 sokonggggggggggg

gamaknyekan..tiap kali mkn makanan jepang ni ko sllu la igt ms ko dating ngan cik abg eh ms chenta2 dulu hiksss

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

aku tak pernah torai susshi

Syafa said...

k.ai...mmg sodap..tapi x leh masuk sgt la...penuh pewot aku..!!

el..yg ko beli 3 keping rm10 tu vcd ke dvd??ni dvd beb..mmg mahal skit..tapi xpela.janji gambar clear...hehhe

ha..KODOMO TU mmg sedapppp...i likee

Syafa said...

tinie...ko gi la ajak buak2 ofis ko try mkn jepun..skali skale..hehhe..elok utk diet tau..

fazilzura said...

aduyaiii tgk sushi x leh tahan beb ...

x leh telan aku huhuhu

MamaFaMi said...

Mama ni tak reti betul makan makan jepun. Sushi King memang tak pernah jejak. Takat sushi tipu tipu bikin sendiri tu, boooolehlah...

Bilalah agaknya nak dapat gi tengok citer Papadom dan 2012 ni ye? Mmmm...

Syima Syaz said...

hye..
asal tgk gambar makanan je..sure lapau!aiseh...

FaizAmY said...

beshnye laki laki korg suke makan japanese food..laki aku setakat teppanyaki tu die leh la layan..kalau sushi tu tgk pon die x nak..ngeee....ehh aku pon ade beli dvd papadom dgn 2012 tp x tertengok lg..ehehe