Tuesday, February 19, 2013

kedai makan upin ipin

Salam..aritu ade belek2 fb tgk ade kawan pegi mkn kat kedai upin ipin..teringat pulak kat anak2 dara saya tu..dorang mmg fanatik upin ipin..trus amek budak2 di umah pengasuh..then x bgtau dorang lagi nak ke sini..dah smp..baru bgtau..exited x hengatt la budak2 tu..jom layan gambar!!

owh..lupe..lokasi nya di taman melati..ade kedai2 makan kat sebelah mrr2 menghala ke batu cave tu..kat area sate haji samuri tu la..hehehe







mcm2 merchandise la dia jual..semua nyer upin ipin



harga agakk mahal la utk budak2 kan..tapi kami bukan lapar sgt pun..saje nak bwk budak2 kasi seronok..






pada yg nak bwk anak2 tu..sgt di galakkan la..tapi biase la..budak mmg x moh dok diam..kejap2 bgn..kejap2 bgn..
Published with Blogger-droid v1.6.9

5 comments:

fazilzura said...

ko g kt cwngan mana?

aku pun lum smpt trjah

Unknown said...

kt mana ni?? macam nak g terjah jugak lerrr

Unknown said...

ni aku ler tinie :)

Syafa said...

zura..
ni kat taman melati..menghala ke mrr2 tu..area sate haji samuri..

tinie..terjah jgn x terjah..kat bandar sri permaisuri, cheras pun ade jugak..

Syafa said...

zura..
ni kat taman melati..menghala ke mrr2 tu..area sate haji samuri..

tinie..terjah jgn x terjah..kat bandar sri permaisuri, cheras pun ade jugak..