Wednesday, June 13, 2012

MENGHITUNG HARI

Salam petang rabu.. 13.06.2012

Lame nyerrr x tinggal jejak kat blog sendiri..sibukkk uolss..dgn urusan keluarga dan diri sendiri...rajin bukak blog sendiri tapi mcm x tau nak buat entry ape..jadi semakin malas..malas..malas dan malas!!!uhhh

Owh ye, anak2 sihat..si kakak dah mula skolah..so,mcm2 la menda yg dia akan story kat kami laki bini ni kalau dia balik skolah...sonok gak dgr dia bebel2 kan.. :)

si amoi aku tu skrg ni kurang sihat..demam agak tinggi 39'C dan ade infection dlm telinga..tapi en suami ckp xde ape2..alhamdulillahh..harap adik cepat recover..nak gi jalan ni dik oiii...ahaks!!

berbalik pada tajuk entry ni..kami sekeluarga sedang menghitung hari ni..tik tok tik tok ..kami nak pegi melihat keindahan negara org...insyaallah, ahad kami akan bertolak ke kota bandung!!!aduh..aduh....bapak2 ibuk2 semua yg ada di sini..ayuh bandung yukkkkkkkkk...ahaksss..

Alhamdulillah, tgh ade rezeki ni, berjalan la ye x..esok2 dah xde peluang..dok je diam2 kat umah..hehehehe..

ha..arini beday bos aku...bos kesayangan la..sejak dari 2004 aku keje dgn dia..sebati sungguh..hahaha..selamat hari lahir bos..semoga bos dipjgkan umur, di beri kesihatan yg baik,murah rezeki..murah jugak rezeki kami..ahaks!!! 

tu je la dulu utk arini..lepas ni ntah bile pulak nak hapdett agaknyer...tungguuuu....


5 comments:

Niza K. said...

amoi katernye.. kekeke. sudah besar adik n kakak ni. xjumpa aritu masa melawat mak njang. alahai.

Nur Syafawati said...

ijaaa..apsal akak nak nengok blog hang x leh??? hang set private ke..hehehe..

Niza K. said...

Mmg dr dulu private. bkn da invite n sudah accept ka? da cubs msk guna emel n pword gmail kakwatie blom? kalo xbole nnti eija invite len. sbb rasa mmg da ada dlm readers list. hehe!

el said...

amboi ke bandung kamoo ye..bestnyeeee
ko fly with AA ke sya?

Nur Syafawati said...

el..ade rezeki tepijak ni..jalan la..hehehe..x sabo nok..a ah..amek pakej flight+ hotel trus dgn AA.. ko dah gi thailand..kasi can aku plak gi bandung..uhuk2